AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
3.420

Var köpa Turbo grenrör?

Sida 2 av 2
bm
2.125
bmw-andreas
M3E30 963hk@950nm
Alfred: Har kollat upp det nu,och det är Bäckis du köpt flänsar av inte mig! Därför jag inte hade ett minne av det.

Han hade sagt när du vill ha olja in och ut flänsar, att dom inte var vackra,men dom går att slipa till och använda. Och du fick dom för nån tjuga bara.

Mvh Andreas

kolla www.klracing.se finns mycket flänsar på lager
xa
279
xarg
320D X-drive Touring -10
Finns det någon som har ett färdigt grenrör till salu eller vet någon som kan göra ett för ett rimligt pris? kontakta mig isånnafall!

carl_dirt@hotmail.com
xa
279
xarg
320D X-drive Touring -10
Kanske bör tilllägga att det ska passa till 325 -92 där det skall sitta ett garett t3 agg
Al
331
Alfred
M5 2001
Rätt svårt o veta vem jag beställt från men har visst för mig att han hette ngt me Bäckström eller ngt i efternamn... Varför berättar man inte att flänsarna är skit när man ringer och hur kan man ta betalt för ngt sånt? Samma med t3 flänsen, hålet är för stort och det är varken centrerat eller raka kanter. Jag blev besviken... Ni har ju hög finish på era bilar och trodde ni hade det på dom grejor ni sålde med.
Al
331
Alfred
M5 2001
Och han sa inte ngt om utseendet på flänsarna. han sa absolut inte att flänsarna skulle få byggas om för att kunna användas och jag fick inte dom för ngn tjuga heller.
bm
2.125
bmw-andreas
M3E30 963hk@950nm
Finns väldigt många olika storlek på T3 fläns.
Du får väl ringa han om du vill lämna tillbaks flänsarna

Dom duger åt dom flesta andra.

je
727
jevlar
MB E55 AMG -05
327 biturbo-86
Är du missnöjd så gör honom uppmärksam på det så fixar han säkerligen till så du blir nöjd, finns ingen mening med att gnälla här innan han fått chansen att ordna upp det.

.

/Per
Al
331
Alfred
M5 2001
Eftersom jag trodde att det var Bmw andreas jag fick flänsarna av så får jag be honom om ursäkt. Ngn låtsaspolis behöver inte blanda sig i, ska ta kontakt med bäckis nu när jag vet att det var honom det gällde.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.