|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
MaxeY: varför inte montera dem på din bil? dem gör sig satans bra på röda bilar :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag har dom redan på min röda bil , jag har ett par extra som jag fick när min kusin körde av vägen med sin M -Coupe. Jag tänkte att de kunde vara bra att ha utifall något skulle hända eller om jag köper en till el liknande! Dessa är svarta. M-speglarna e ju så nicea så det inte är klokt!dom andra hundöronen ligger hemma inne i skåpet! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
jag håller med om det. jag småmyser varje gång jag tittar i bakspegeln. Caspar hade rätt original not-M är som TV aparater från 60-talet. dessutom fyller dem funktion. dem har mindre luftmotstånd och skapar tydligen downforce på nåt sätt. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Nu finns dom på powerbörsen för 4000:- om nån e intresserad! Även baklampor som nån av er diskuterade innnan! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
maxey: vita baklampor? P.s såg att det finns en till Z3 coupe, i arktiksilver i din bostadsområde. När jag flyttar ditt på våren så kommer det vara sveriges tättaste Z3C område! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Va kul! då hoppas att jag att vi får ha bilarna i fred! var exakt skall du flytta? skriv ett mail om du orkar, inte här bara. man vet aldrig! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Maxey: Jag såg en annons på din bil på bytbil.com, ska du redan sälja den? :o /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: Ja man vet ju aldrig! Jag älskar bilen mer än allt, men den kommer alltid att vara till salu. Jag hoppas på att få köra med den även sommaren år 2005! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Maxey: Höj priset tokmycket så garanterar jag att du kommer få köra både sommaren 2005 och 2006 ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: Hahaha! I will! u bet! Hoppas ju på en fin cusing med ett gäng andra röda bilar! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.