|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Är sugen på Z3M speglar och har tyvärr ej råd att köpa original!Finns det någon firma som säljer justa kopior? //Thomas | |
|
Kollat efter begagnade på ebay? /eFx |
|
|
jag har precis lagt beställing hos sani-tuning. 3600 per par inkl frakt. jag har sedan tidigare bra erfarenhet av Sani-tuning. enligt Sascha där så kommer dem fram till mig senast i början på nästa vercka. Dem är grundade men inte lackade. mina ska kromas :-). |
|
| Länk sök under speglar och inte på Z3 | |
|
Mäkta intressant.... vet du om dom har exakt samma mått och former som M-speglarna? (Var ju lite suddig bild på Sanituning) Jag vet att en del av dom kopior som var till M3 E36 hade samma form men var mycket klumpigare. Om du kan jämföra dom med "riktiga" Z3M-speglar och se om dom är exakt samma vore jag oerhört tacksam.... blev bra sugen på såna nu! /Magnus www.snajdarn.se |
|
|
nu när speglarna sitter på plats är man mäkta imponerad av hur mycket snyggare och tuffare blev bilen med dem. Det intressanta är att dem kom i en kartong med BMW loga. även intstallationsinstuktionen var original från BMW. Så Sani säljer äkta BMW grejer men på nåt sätt billigare än BMW gruppen. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Åh fasen... hmm... jag som inte hade tänkt köpa mer bildelar nu på ett tag... tänkte försöka spara lite... får väl se hur detta kommer att gå för mig =) Kommer det några bilder?! Vill se före och efter bilder så man kan jämföra på exakt samma bil... /Magnus |
|
|
tar eventuelly bilder imorgon. annars på Onsdag på brostugeträffen ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Blev de inga bilder? :) // Pantzare |
|
|
Tjenare!!! Jag har köpt Z3M speglar hos BMW, ga strax under 4000:- för ett par inklusive montering, det blir stor skillnad, är riktigt nöjd med dem =) Så ni som är sugna på dem, tveka inte!!! No turboshit, just real power! |
|
|
pantzare: Här kan Du hitta en bild på Z3c's bil med M-speglar (även här syns Z4 wannabee gälarna) Länk /Caspar Länk |
|
| här finns det Länk | |
|
länken blev lite konstig men klicka på Angebote så hittar ni priset 199 eur/st |
|
|
IHF: Det ger ungefär samma pris som Gibbe ovan gav ink montering hos BMW... /Caspar Länk |
|
|
4000:- inkl. montering är inte fy skam... Men vad äre då för propp som försöker sälja sina på PowerBörsen för 6500? Vem fan köper hans isf!? :P //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Jag tycker 4000:- var ett mycket bra pris, ZM speglarna kostar lika mycke som dem vanliga, så de va lika bra o byta till ZM speglarna... Måste tillägga att BMW i Lund (Theanders Bil) är mycket bra att ha o göra med, inga sura miner + att dem hjälper en direkt. Medans BMW (Förenade bil) i Malmö är riktiga sur....or enligt mig och bekanta som varit där... No turboshit, just real power! |
|
|
6500:- för ett par begagnade är rena rövarpriset, jag sålde mina för 2000:- (men då gick de åt snabbt) köpte de på en skrot för samma summa men då det redan satt m-speglar på min bil så blev de ju över. De gör väldigt mycket för utseendet tycker jag. Mvh Henrik |
|
| jag har som sagt betalat 380€ (originalspeglar fast genom sani-tuning och inte direkt hos BMW) och det blir till 3450. sedan tog det 15 minuter per sida att installera. lack gick på 300 per spegel. | |
|
Det är jag som är proppen, och tar rövar priset. men hey, köp dom inte då!! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Det känns som om man landar kring 4.000:- oavsett om man köper kopior, orginal eller orginal via Sani... Maxey: De speglarna har ju Du haft och alla vet att det höjer värdet.. :-) Hoppas Du får dem sålda till hyffsat vettiga pengar ialllafall. Var inte Din bil hellrot precis som Mastens?? Kanske kan kränga dem dit!?! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Caspar: Du e vettigt du! klart jag kan gå ner i pris för z3 vänner! vi får väl se hur det blir! jag har faktiskt inget större behov att bli av med dom, så vill nån ha dom så får de ta dom. på bmw köpte jag dessa för ca 8000:-2 st! och att de just är orginal! hursom helst så kan jag ju behålla dom till en annan z3:a för att göra den snygg...Mumma! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.