|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Antiloop: Ja bor o jobbar i Lund o har sett den av o till de senaste veckorna. Har dessutom sett den i Bjärred en del. Varför inte Theanders? Jadu de är den handlaren med allra sämst rykte i götaland. Sök gärna på forumet. Min upfattning om dom har blivit lagd innan jag registrerade mig på forumet, både Säljsidan och Reserdelar/verkstad har burit sig hemskt illa/okunnigt åt. Uppfattningen på forumet är att de blivit bättre men för min del har de bränt sina broar för LÄNGE sen. Handla reservdelar gör jag där ibland, men de i är iprincip alltid av tidsbrist. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Att inte köpa en cab pga att eventuella passagerare inte tycker det kul att åka cab är väl en rätt dålig motivering. Det är väl köparen och ingen annan som bestämmer? Sen är det självklart minst lika korkat att köpa en cab utan att ha några som helst cab erfarenheter i huvudtaget. Provkör en modern cab (e46 tex) och se om det är det din far vill ha. En är 645 en utsökt bil oavsett om det är en cab eller coupe :) |
|
|
wendtan..... Jaså det går en cab i lund nu allså, ok det var ju bra att veta, har själv endast set coupen där innan nämligen. Ska genast vidarebefodra informationen för som ni alla säger så är det givetvis bättre om man kan provköra en, jag trodde bara att möjligheterna inte fanns i skåne. Vad gäler köp hos Theanders eller inte har jag själv inte hört något men är antagligen inte lika erfaren som er andra vad gäller bilköp eller olika handlare. Det som talar för Theanders för vår del är väl mest att den förra bilen köptes där fast det kanske är lika lätt att komma upp i samma procentuela rabatt på Förenade bil om man lägger fram vad man är ute efter. (nu ska detta givetvis inte vara det enda man tänker på när man köper bil, men) Annars tycker jag det är kul att jag fått så många och informativa svar, trodde inte det från början. Länk |
|
|
Angående vinddrag i baksätet så går ju 6-Seriens bakruta att hissa upp, så att den fungerar som ett vindskydd... Skulle va kul å testa om det funkar... Länk |
|
| Att det funkar förutsätter man ju, frågan är hur bra. Men man får ju hoppas att dom lagt ner lite arbete på att få den riktigt bra... :) | |
|
Jag har en 645:a cab, trodde att det skulle låta mer, men jag ligger i 180km/h och pratar i mob samtidigt utan några problem, blev riktigt fövånad faktiskt. Eftersom det inte finns hardtop till denna bilen, så har dom tätat ihop caben mycket mer just för ljudet skull, jag snacka med dom på BMW om detta. MVH... ...kapo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.