|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det blir ingen småbil , jag har tittat på flera sista veckorna , resonerat mycket kring detta. Jag har kommit fram till att "vanliga svenssonbilar" är så dåligt skötta och i så dåligt skick att det innebär en psykisk belastning att färdas i dylika fordon , ok lite skämtsamt menat men det ligger lite sanning i det också :-) Lixom , hur tror ni det känns när man tittar på en bil och hittar olja i kylvattnet och påpekar för ägaren " -Jag tror tyvärr att din topplockspackning är trasig" och han svarar "jaha , kan jag byta den själv och vart sitter den då ?" HEh.. känns inte direkt som att det är en kille som sköter bilen såsom jag gör med mina bilar. Skall men endå köpa en begagnad bil så kan man lika gärna köpa en som är värd att reparera/vårda/delrenovera så det får bli en E31 istället , vanliga småskitbilar är på TOK för högt värderade , och ja har ingen lust att betala multum för en vanvårdad skithög när ja kan köpa en bmw750 för halva den kostnaden. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.