|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Nu kommer jag definitivt! :) /eFx |
|
| Masten: Tack, jag skall försöka komma förbi med X5:an då om jag hinner, den kan ju också vara lite kul att kika på för alla "jeepentusiaster"... Jag var förbi Borgs idag och monterade ett Kelleners sportavgassystem på den, och den morrar på rätt fränt vid gaspådrag nu! Jag monterade också en EVC luftjädringskontrollmodul som håller den inställda nivån (i mitt fall alltid lägsta...) oavsett hastighet, så nu behöver man inte längre känna sig som en lastbilschaffis på motorvägen! :-) | |
|
Emm: kan du ta med din G-tech ? Jag kommer för resten vara sen. ansluter i Vaxholm vid 20.30 direkt från Arlanda |
|
| Z3c4ever: Tror inte jag åker med ut till Vaxholm, hinner nog bara frottera lite vid brofästet innan jag åker hem igen, men vi kan ses på stan vid tillfälle så får du låna G-Tech:en (om du inte vill svänga förbi och hämta upp den) -- du har ju min mejladress. | |
|
Emm: Jag kan ta med den från Brostugan till Tomas om du vill? /Masten www.z3roadster.net/home_sweden Z-träff 21/6: www.autopower.se/forum/topic.asp?id=89456 |
|
|
Emm: Tyvärr blir det inga ProjectorZ, har fortfarande inte fått dem. De har uppenbarligen gigantiska levproblem... Det blir ingen tung musikshow heller, då alla 3 stegen har pajat.. (sammanlagt 5st har pajat för mig). Det var tydligen fel på en krets i en leveransserie som gör att stegen går in i protect-mode.. :-( Den lilla 15" basen kommer inte heller förräns i höst... Så det får bli vinterpul. /Caspar |
|
|
Masten: Hur blir det med kameramannen?? Kommer han och skall han vara i min bil?? Jag vill ju ha en ursäkt för mycket omkörningar och vild buskörning.. :-) Vädret verkar iallfall bli hyfsat: Länk /Caspar |
|
|
Caspar: Jag har inte hört något från kameramannens sida tyvärr. Däremot har jag samma stativ och DV-kamera med mig som jag hade förra gången, jag föreslår att vi sätter det i din bil? :) Planen för kvällen är för övrigt att vi samlas vid Brostugan kl. 19, sedan vid 19.30-19.45 ger vi oss av mot Vaxholm för att möta upp Z3c 4 ever där och ta en glass (ingen tackar väl nej till det? :). Därefter beger vi oss av in mot Stockholm igen (föreslår att vi kör Bogesundsleden från Vaxholm då) och cruisar runt en liten stund i city innan vi avslutar det hela. Vad sägs om det? /Masten www.z3roadster.net/home_sweden Z-träff 21/6: www.autopower.se/forum/topic.asp?id=89456 |
|
|
Masten: Låter toppen, både kameran och rutten. Har bott i Vaxholm några månader och det är trevliga vägar för sportbilar. 200+ är inga problem på väg ut.. :-) Skall kolla med kollegan som bor där ute att farbror blå inte står och skjuter laser på hederligt folk!! /Caspar |
|
|
Har vi så bråttom? Är vi rädda att glassen skall ta slut?? =) /eFx |
|
|
Det blev ju ett lite annorlunda slut, men annars tycker jag att det var en trevligt träff. Tack Masten för engagemanget!! Jag hoppas att .arvid. med kompis fortfarande mår bra, det var ju trots allt bara plåt. /Caspar |
|
| Klockrent arrangemang med ett lite tråkigt slut. Vi mår fint. Vi får se vad försäkringsbolaget säger... | |
| Var det nån som krocka ?? | |
|
Tack alla ni som kom för en trevlig träff! Det blev bättre uppslutning än jag trodde faktiskt. Tyvärr blev ju avslutningen inte den allra bästa. Anders S: .arvid. krockade sin M Coupé under vår åktur på Bogesundsleden på väg från Vaxholm in mot stan. Som tur var klarade sig både .arvid. och passagerare utan några skador. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden Z-träff 21/6: www.autopower.se/forum/topic.asp?id=89456 |
|
|
Mycket trevlig träff med annorlunda avslut! Tack Masten för en bra träff och för platsen i passagerarsätet :) Arvid:Skönt att ni mår bra det är huvudsaken, resten löser sig! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tack för ett kul arrangeman, som sagt med något olyckligt avslut. Hoppas det löser sig .arvid.! /eFx |
|
| ajajaaj> vad hände_ Först läser man Caspars inlägg om 200+ och sedan att en M Coupe ligger risigt till...bra att alla inblandade verkar ha klarat sig. men hur gick det med bilen? och vad hände egentligen? | |
|
Punktering med avåkning som följd.. Fick sladd å körde rakt ner i diket med nosen först. Studdsade mot dikeskanten och fick ett halvt varvs snurr upp på vägen igen för att bli stående med bilen rakt över vägen. Fronten fick sig en rejäl smäll och blev rätt demolerad, medans resten av bilen såg ut att ha klarat sig ganska bra. Vad viktigare är, är dock att dom som satt i klarade sig utan större problem. /eFx |
|
| ush: punktering är det värsta mardröm man kan råka ut för i hög fart. | |
|
tackar Masten för en fin träff! Var ju kul att se brostugan full me bilar=) siter här å väntar på bilder eftersom ja själv glömde kameran hemma!=/ /Cronor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.