AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
6.375

Z-träff Brostugan, Sthlm, måndag 21 juni kl. 19

Sida 1 av 4
Då var det dags igen! Alla ni som kör en Z1, Z3, Z4 eller Z8 är välkomna till Z-träff vid Brostugan på Kärsön i västra Stockholm måndag 21 juni kl. 19!

Vid träffen vi hade 1 maj kom 14 Z:or, kan vi bli ännu fler den här gången?

Mer info här: Länk

Anmälan görs direkt här i tråden.

/Masten
Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden
ki
124
kicki.
z3 coupé 2.8/ 99"

911/964 C4 91"
jag kommer !!!
Finemang :)

Just ja, som vanligt får ni _mer_ än gärna lägga upp er bil på www.z3roadster.net/home_sweden (klicka på View All Profiles på startsidan och sedan Add Your Profile). Därefter klickar ni på Upcoming Event Listings på startsidan och anmäler att ni kommer på träffen.

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
Z-träff 21/6: www.autopower.se/forum/topic.asp?id=89456
jag kommer också! ... Lär bli tätt med bimmers där efterssom det är BMW CS träff 18:00!

/Cronor
kanske kommer om man nyktrat till fyller 30 den 20.
Men om det är några fler som åker från Hudiksvall kanske vi kan åka samtidigt.

count me in! kanske hinner motorn få sina nya kromade kläder tills då...
Mr Hamann
Är ledig då och har jag inte nåt annat för mig så kommer jag.

// Mr Hamann
eF
900
eFx
520d Touring -09
Jag vill också gärna komma! I vad vet jag som vanligt inte dock.. :)

/eFx
eFx: Det går fina bussar dit om det krisar sig... ;)

/Masten
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Givetvis kommer jag. Tyvärr verkar leveransen av ProjectorZ dra ut på tiden, så det blir nog ingen demo av dem.. :-(

Z3c: Mer krom?? Snart går det inte att titta på Din bil i solljus!!! :-)

/Caspar
Intresset verkar svagt, kom igen nu Z-ägare!

/Masten
Em
215
Emm
M3 Coupé -05 (svart/svart)
S6 Avant -07 (svart/svart)
Jag har f.n. bilen nere hos Kelleners på ytterligare vässning, flyger ned och hämtar den tyvärr först i slutet på den veckan... Men *nästa* träff skall jag verkligen försöka komma på, även om inte allt som skall göras på bilen är klart då heller (dock allt som är planerat i trimväg i alla fall... :-).
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Emm: Men träffen är ju inte förrän i början på veckan därpå, då borde du väl hinna? Tar snart ut straffavgift för att du inte kommer på någon träff ;-)

/Masten
Em
215
Emm
Masten: Jag menade i slutet av just den veckan -- måndag den 21:a när träffen hålls är bilen troligtvis ännu inte klar hos Kelleners, så jag räknar med att flyga ned tidigast torsdag den 24:e. Men det blir väl en ny träff redan i juli, eller hur? :-)
Ma
3.050
Masten
MX-30 Sky -22
Emm: Jaså, du menar sååå! Då är jag med på noterna, läste väl lite snabbt kanske. :/
Det är inte omöjligt att det blir en ny träff i juli, jag är dock bortrest hela månaden så någon annan får stå för arrangemanget (det krävs å andra sidan inte så mycket). I slutet av augusti däremot ska jag se till att fixa en ny träff!

/Masten
Th
13
Thomas tysken
bmw z3 2,8 roadster
Jag är med. Såvida jag inte har sålt bilen tills dess. Är ruskigt sugen på en M eller möjligtvis en 3.0
eF
900
eFx
520d Touring -09
Masten, hygtligt... mycket.... :)

/eFx
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Emm: Verkar dra ut på tiden det där, är det inte bättre att köra bilen som den är och sedan fixa under vintern?? Hörde förresten att Johan på Pipersgaraget brukar pyssla om Dina bilar.. :-)

/Caspar
Mr Hamann
Thomas tysken: Är det en Roadster eller Coupe du är ute efter? Jag ska nog snart sälja min M Coupe.

// Mr Hamann
Em
215
Emm
Caspar: Jag är nog lite för otålig för att vänta med att göra bilen klar till nästa år -- alla modifieringar tar ändå den tid de tar, och då är det lika bra att ta allt nu på en gång så att man har en rolig (läs: snabb) bil resten av sommaren i alla fall... Johan på Pipersgaraget är en klippa, jag har anlitat dem för bilvård i tio år snart, och kan varmt rekommendera dem för alla som är petiga med sina bilar och vill få dem handtvättade inne i stan. Vi får ses på näst-nästa träff -- då kanske du har fått dit ProjectorZ-kitet på din bil också..?
Ma
3.050
Masten
MX-30 Sky -22
Emm: Du kanske kan komma förbi med din X5:a i så fall? BMWCS-träffen pågår ju samtidigt. Alltid kul att träffa folk liksom :)

/Masten
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.