|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
pob |
Hej, jo jag funderade på om någon införskaffat dom här angeleyesen till e30? Länk Som ni ser så hamnar "ringen" utanför med en plastkåpa över, hur kan detta se ut från sidan egentligen?! Går det att få dit ögonlock efteråt tro? /Pontus |
pob |
såg nu att det satt ögonlock på den.. men är det någon här som testat dom? /Pontus |
|
Cyklop-känsla... __ Mvh /Pewe |
|
pob |
Ingen som har dom här "ängla ögonen" på sin bil? jag skulle vilja se hur det ser ut från sidan... /Pontus |
|
Fick en bild mailad till mig med dom monterade, men tyävrr så var jag tvungen att formatera och länkene gick förlorad... Men om du söker på E30 angeleyes så kanske det ploppar fram en diskuss där en kille har dom monterade. Det var iaf han som mailade bilderna till mig.... Som svar på frågan kan jag ju säga att dom sticker ut lite, men inte så jätte mkt. Räkna med 1-1.5 cm extra så ljuger jag nog inte. Jävligt snyggt framifrån dock.... E30 angeleyes e brutalt... |
|
| NEJ!!!!!!!!!! Köp INTE angeleyes från Realcar! Det är bara två dioder i toppen av ringen, ringen ska leda ljuset men det lyser så svagt så det ej syns i dags ljus!!! I mörker så lyser det bara i toppen så det funkar inte, lämnade tillbaka skräpet omgående men borde varnat er här på forumet. | |
pob |
Okej, nu fick jag beslutsångest, för dom var ju billiga men samtidigt vill jag inte att dom ska peka ut sååå mkt heller.. =/ /Pontus |
pob |
Jo jag tycker då att det brukar kunna se bra ut om dom sitter innanför glasen, vilket inte denna gör så jag skulle som sagt vara tacksam för nån bild så man kan avgöra... /Pontus |
|
pob: spara 800kr och glöm de där angeleyesen från Realcar! Om du vill ha angeleyes köp några som funkar dom här syns ju inte dessutom är de gjorda av den billigaste skräpplasten! Jag blev grymt besviken, hur f#n kan man sälja sån skit??? |
|
pob |
M femman: Okej då lyder jag ditt råd och skippar dom. Tack så mkt. /Pontus |
| kan man inte köpa e36:ans å plocka ut dom på ngt sätt å sätt på e30? nån som vet! | |
pob |
Bruzze: Plocka ur dom går säkert men hur ska man få fast dom på e30? Går ju inte att få av bara glasen från reflektorerna heller vad jag vet.. :( /Pontus |
| menade om man kunde ta ut hela lampinsatsen från e30 och ta hela ena lampan från en e36 å sätta in.. | |
pob |
Mjo kanske det kan funka.. /Pontus |
|
Poppe; ska du inte beställa klarglas från danmark istället då? det borde ju bli snyggast... /R Gustavsson |
|
pob |
mjo men dyyyyyrare ronkis.. Ähh jag låter nog bilen vara som den är förutom vita blinkers.. /Pontus |
|
kolla mailen pob nu har du bild från sidan ///M3/// |
|
|
Jonte_smte: Kan du maila bild från sidan till mig med? Funderar på att köpa en uppsättning och prova med. Om de lyser jättesvagt så bör det ju fungera ok om man byter till ljusstarkare dioder? Elfa har ju en hel del olika. Vad tror ni om det? |
|
| Jonte_smte kan du inte maila mig med :) | |
|
Skulle man kunna få en bild här mä... Tack på förhand. /Chrille |
|
|
Haj grabbar och flickor. Jag har de angel eyesen på min bil, röda. I dagsljud syns de inte. men när det är mörkt blir det riktigt riktigt sexigt:) MVH BMW-Brings more women |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.