|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Nått liknande har jag tänkt bygga. Men för att lyckas med detta måste jag veta Volt och Amp vid "Peak and hold" på 2,4Ohm spridare från en 635 med M30B33. Någon som kan hjälpa mig med detta? | |
| En högohmig spridare drar ju ungefär 10-12w med ~13v. Kan du inte prova med samma effekt i "hold"-läget på spridaren. Kolla ifall de flödar vad de ska. Vet du "peak"-tiden? | |
| Problemet ja har är att motorn ligger isärplockad så ja kan inte mäta eller prova på den, och att jag inte vet mer om spridaren mer än vad jag skrev tidigare. Har ju läst att låg Ohmiga spridare ska ha högre Amp vid "peak" än vid "hold". | |
|
igen som testat tyckvakt och sedan 2 kallstartsventiler ? då de inte behöver pulser som vanliga spridare.... har både saab 900 och 9000 dessa tryckvakter ? //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
| Jeg har to kaldstart dyser foran gasspjeldet på min bil.. M30B35.. Står på en trykkbryter, og legges inn samtidig.. Orginale dyser, og lader 0.5bar .. Fungerer helt ok det.. | |
|
ola-gut: har du 745 kolvarna i din m30 motor eller laddar du med orginal komp? //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
| Jeg har smidde mahle fra dalhems! 8,5:1 i komp med org pakning.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.