AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.913

varför blir han inte av med denna?

Sida 2 av 3
Jag gillar stylade bilar men jag tycker inte den här M3 var snygg, där emot tycker jag att tex M_LOVERs stylade M3a är grymmt snygg!

spiralkinder: En yngre person kanske inte har den ekonomin att hålla en M3a. När jag var 20 var det tufft att ha lägenhet och en Camaro Z28 men nudlar ÄR gott!!!
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Varken AC eller skinn som sagt, zatzy-dekalen tyder på hårdkörning...

Mvh
nikkieb0y
hasso->

japp. den har varit ute förr. därför jag undrade. tycker själv den ser jävligt bra ut. jag tror inte att det beror på utseendet att inte blivit såld. måste vara nått annat...

Snart i bakspegeln nära dig...
Ja, AC och Skinn..
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Ägaren har bilder i galleriet. Länk
Han är 18 år och tog körkortet för några veckor sedan har jag för mig han skrev i en tråd på forumet. Tappat lappen kanske.

///Foppa
Ba
144
Bakke
Bmw 318is -88 sv-ägd
Bmw 318i -02 sv-ägd
Import (framför allt nyimport) bådar inte gott!
Men bilen är säkert reko!!!
Vad är det för fel på nyimport då?
Näe...som flera andra har sagt så är det framför allt AC men även skinn som saknas...När jag letade efter M3 så hittade jag en del jäkligt fräscha fast med tyg men näe...köper man en sån bil ska de vara skinn...iaf enligt mej :)
Ar
164
Arash
518i -93
det kanske jag som e blind
men är det inte skinn
ta en till titt grabbar jag tycker att det ser ut som att killen ha skinn
Länk
mr_xc99
du e inte blind, såg det också.

Ojj då...visst är det skinn....tittade inte så noga...förlitade mej på vad dom andra skrivit...
nikkieb0y
jo men en sommarbil utan ac. njae. men för 110 borde den ryka ändå.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Riktiga "racers" har inte AC :)) CSL mfl

///MVH Hasso
Länk
Är det inte schysstast om killen som äger bilen får vara med i diskussionen, har sett att han brukar va inne här på forumet. Han har kanske en del att säga innan en massa folk vräker ur sig en massa påståenden som kanske helt saknar grund och som kanske kommer att göra hans försäljning av bilen grymt mycket svårare.

MVH Richard
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Hasso: Tror jag ska använda det som säljargument den dagen då jag säljer min 325 ;)

///Foppa
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
Jag är nästan 100% säker att killen som har den nu har hyffsat nyligen köpt den.. för den går i dalarna nu...och jag minns att den låg ute länge för ett tag sen och då i Västernorrlands län...så det är inte samma kille...bilen är alltså ute igen....

Mvh

BMDoubleV

Min bil:
Länk
Ba
144
Bakke
Bmw 318is -88 sv-ägd
Bmw 318i -02 sv-ägd
personligen!!!
inge ont om bilen har inte sett den osv.!!!

Men jag tror att de är svårt M3-an och specielt importare!
Oftast brukar va buskörda o dåligt servade ex som är billigast!
O för den delen så kollade jag upp 2 andra bmw bilar som var importerad 00! Båda 2 var skruvade vid flera tillfällen!!!
O de ä bara senaste åren i Swe!

Så jag håller med killen som har användar sign.
"Osten är alltid gratis/billig i råttfällan!"
nikkieb0y:
Jag vet ett antal e36 M3'or som gått för betydligt mindre utan att ha varit lik eller med skum historik...
OM jag spekulerar lite (som alla andra i tråden), är man på jakt efter en riktig e36 M3 raritet: få ägare, låga mil, fullständig dokumentation i ett väldigt bra skick, så finns det inte allt för många kvar som uppfyller dessa krav.
Han kanske har satt upp 110' som absolut lägsta, lägsta pris men folk ringer och prutar och erbjuder de mest skumma inbyten med övervärderingar...
110' är inget once-in-a-lifetime erbjudande, jag ser det som ett utgångspris med prutmån...

Det finns vidare väldigt många e36 M3 till salu för tillfället...
Skinn = varmt på sommaren - ingen AC =ännu varmare på sommaren.
Zatzy dekalen (som egentligen är en framrutestreamer) tjänar man inga direkta pluspoäng på som tidigare nämnt...

Men spekulationer i all ära, kanske är lättare att kontakta killen och fråga honom?

/Wille
Sp
116
Spiralkinder
535d M-Sport -05
M5 3,8 -92b
520i -88
2500 -75
M Femman >> Visst kan det vara så... Men asså, alla med en gnutta förstånd vet ju att det kostar o ha en "racer" i garaget... Men det är ju en fråga om prioretering... :P Jag lever hellre på nudlar o vatten i några månader än säljer min M5:a iaf! ;)

BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den!
Hur vet ni att den inte har AC? Jag tycker det ser ut som att det är den gamla kliman i den om man kollar på bilden som visar inredningen. Speciellt med tanke på att den har "stora" färddatorn också så borde det vara lite märkligt om den inte hade AC.
Sluta spekulera nu...kan nån vara snäll å ringa å fråga istället å sen posta det här?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.