AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.910

varför blir han inte av med denna?

Sida 1 av 3
nikkieb0y
varför köper ingen den här för det här priset?

Länk

Snart i bakspegeln nära dig...
Vet inte riktigt, kanske ingen som gillar stuket?

Tror att han hänger här på forumet..

Mvh Per
nikkieb0y
konstigt. jag tycker den ser fin ut...

Snart i bakspegeln nära dig...
Minus enligt mig:

zatzy stripes
Fälgarna

Bara mitt tycke
Fula fälgar, fula vingar och en Zatzy dekal=varning!
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Undrar också varför, den är ju så jävla FET. Kanske inte är lika fin i verkligheten, missljud i motor/tranmission, dålig dokumentation mm.mm.

Kan vara vad som helst.

MVH: Henrik

///M3
Ev. spekulanter har varit här på forumet och läst att S40 T4:or är mycket snabbare? :)
Skämt åsido så ser bilen fräsch ut och jag gillar fälgarna.
Den har ingen ac och inget skinn.
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
M3_lover: såååå jävla fet är den ju inte...
Visa användare
482
Dmi
850i/6 -91
523iM -00
X3 3.0d -05
2800csa -70
För mig så säger tonade rutor + stor vinge + zatzy dekal = extremt hårt körd av slyngel som trogligtvis inte följt servicerekommendationer och det är inte frågan om den kommer att rasa utan bara när.
Behöver ju inte vara så men det är vad ovanstående saker signalerar till många.

/Fredrik
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Förutom det Dmi sa så ger Import 02 mig dåliga vibbar! Man vet aldrig hur långt den bilen gått!

Men snygg var den helt klart!

__
M5 Touring, You wish! I do actually!
/JB
Dmi: Finns m3:or som varken har några vingar, tonade rutor eller dekaler som är hårdare körda än andra smått stylade m3:or...märkligt att man bara kan säga en sån sak egentligen...det är ju desamma som att säga att alla invandrare kör bmw's å så är ju inte fallet...fast iofs...jorden kanske är platt...vad vet jag..
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Precis, det är la fan inte säkert att den gått hårt eller nåt sånt.
Bara spekulationer..och jo, den är FET!
Tycker jag iaf, gillar färgen, fälgarna, stylingen och allt.

Precis så ska en M3:a se ut. Varken mer eller mindre styling

Dock vet jag inget om själv bilen, men jag säger inte nåt heller, inte speciellt schysst mot ägaren.

MVH: Henrik

///M3
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

"Ej maskintvättad"
Snacka om att ha full historik på den bilen... :)

Att den inte blivit såld kan ju bero på en massa olika saker, en välpolerad lack är ju inte allt på en bil vad jag vet. Man kan väl inte av en bild och ett pris säga att det är konstigt att den INTE blivit såld?

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Visa användare
482
Dmi
850i/6 -91
523iM -00
X3 3.0d -05
2800csa -70
KaLnAk:
Läs mitt inlägg igen, jag påstod väl aldrig att det här exemplaret är sönderkört? Jag sa bara att zatzydekal + vinge + tonade rutor får folk att tänka på alla bilar man ser på tex coop:s parkering efter stängning som är där och bara plågar bilarna.... de killarna har ofta tonade rutor + zatzy dekaler och stora vingar.

/Fredrik
Sp
116
Spiralkinder
535d M-Sport -05
M5 3,8 -92b
520i -88
2500 -75
Är bara tvungen o lägga en kommentar OT...

Varför, VARFÖR, måste alla "slynglar" köra skiten o misshandla bilar och ge faan i o serva dom???? Varför? Själv e jag 21 år och visst! Jag kör iofs hårt ibland med min bil... MEN! Jag sköter om den!! Bara för att man är ung så betyder inte det att man kör sönder varenda bil man hamnar bakom ratten på... Eller?? Jag äger en M5 e34 nu och det har varit min drömbil så länge jag kan komma ihåg... Om det nu skulle vara så att jag vill köra sönder en bil o missköta den så kan jag lika gärna bränna 1000 spänn på en gammal VOLVO 240 o puka den... Det jag vill ha sagt iaf är: Oavsett om bilen är tok-stylad eller inte och det är en "slyngel" som äger den så behöver det inte betyda att den är sönderkörd!

BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den!
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Tror redan Molgan har löst gåtan, saknar den både klima och läder så lär den inte bli såld för 110 hur fräsch den än må vara.
Co
24
Concilion
325i Coupé -93
Kanske tillägga att bilen ändå är en 93:a Vad man än säger om dessa underbara bilar så:
1)Dom är otroligt stryktåliga. Motorn ger sig nästan alldrig
2)Import, antagligen tyskland innebär oftast att den är finare under bilen, rost etc.
3)Har sett en hel del M3:or som inte verkat hälften så "skumma" och billigare. Kostar ju inte så mycket att importera själv.

Kan ju vara så att han helt enkelt inte vill dra ur något ockerpris för bilen som vissa gör? Han säljer den för det han tycker den är värd?

Någon borde fråga nissen istället=P

En BMW i garaget är bättre än tio i skogen.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Denna annons är instatt enligt datum 1 juni, har den varit utannonserad tidigare ?? eftersom påståendet att den inte går att sälja. Inte många bilar som säljs samma timme som annonsen kommer in.

///MVH Hasso
Länk
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Vad är en Zatzy för något?

Mvh
Kristian
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Alf_VON_Sil:

Länk

"If you have to ask, you can't afford it"

Mvh Eivind
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.