AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.599

En bilhandlare fast, sålt stulna bilar i Hässleholm

Sida 2 av 2
Visa användare
252
Krille_hlm
M636csi -83
3,6 S/M -72
3,0S -74
M3 -01
Bilen (ja, en bil handlade det om) togs i beslag av polisen först efter att den blivit registreringsbesiktigad och försäkrad i sverige.
Anledningen till att bilen togs i beslag var att en anonym person ringt till polisen och sagt att bilen är stulen.
Polisen beslagtog bilen under tiden som de utredde om den var stulen eller ej.
Så, nu vet ni det..

Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat..

Länk
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Krille, det har du ingen aning om! Jag har själv blivit kontaktad av en av hans kunder, som har köpt en E36:a med falskt chassinummer. Fast eftersom du försvarar honom i flera trådar här på forumet så kanske du vet något jag inte vet?
Sedan är det väl ytterst tveksamt om han klarar granskningen som RSV påbörjat? Eller vet du något vi andra inte vet där heller?
Jag är dessutom hyfsat säker på att det behövs mer än en "avundsjuk person" för att polisen ska börja åka ut och konfiskera bilar....

Mvh Johan
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Krille_hlm har ju tidigare skrivit på forumet att han känner Juro så han kanske vet lite mer.
Åtminstone står det så i denna tråd : Länk

///Foppa
Krille: Så du menar att i övrigt är det en ärlig handlare? Som inte säljer skruvade/krockade bilar och följer svensk lag?
Hehe sanslöst, Juro aka Goran osv osv verkar inte ha alla tomtar på loftet. Kom ihåg massa olika annonser han la ut på Blocket under olika namn. Men till slut verkade han gått en svenskakurs :)

Hej

Fast`n Loud Turbo Proud.
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
Standardanledningen att inte regga bilarna på sig som man importerat är att hålla skattemyndigheten borta. Då finns inte ett spår av din verksamhet i några statliga register. Det kan ju hålla dina kostnader nere (och priserna också.) Det är min gissning varför inte bilarna är reggade. Det kan nog ta ganska lång tid tills skattemyndigheten får reda på något, tänk själv, hur många anmäler en bilmekaniker till skattemyndigheten som gjort ett jobb utan kvitto,så att det blir lite billigare???

/Mats J
Nu är han tillbaks: Länk

Mvh,
Kalle
_____
Min E34: Länk
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Så du har också sett den! Såg den alldeles nyss.

He's still going strong.

Mvh, Thomas E

"I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!"

stefannorr
Undrar om hans serviceböcker tål en närmare granskning?
Jag har letat mkt e39 på sistone, och märkt att dom flesta och
billigaste finns just i Hässleholm, dock i bland med olika namn
på säljare men magkänslan har fått mig att avstå att ringa
på ngn av bilarna därifrån, känns väldigt mysko och alldeles för långt bort från mig i Gästrikland för att våga mig på..
if
92
ifredda
E61 525d Touring LCI -07
Stavnigen i den här annonsen är det värsta jag sätt, ser väl ut att vara "Juro" innan han gick svenska kursen.

Länk
_I
26
_Iceman_
M3 E36 -93
Är det nån som vet vilket land "Juro" kan komma ifrån? Låter som en polack eller jugoslav.
Han är rumän..tror jag
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Inte polack, det vet jag.

Schnelle fart, Härliche fart. Länk
Hmm jag som var nära att köpa en bil av honom innan jag slog till mot min nuvarande, måste säga att jag fick en jäkligt bra pris på en 328 coupe -98a (E36). Han ville ha 80k svenska för bilen och det var ändå i början på 2003. Det lät för billigt och gjorde mig misstänksam därför blev det ingen affär. Han är jugge det stämmer.

MVH // Harris
Visa användare
252
Krille_hlm
M636csi -83
3,6 S/M -72
3,0S -74
M3 -01
Han är från Italien..
Hur många svenska bilhandlare kan garantera att alla bilar de har till salu varken är mätarskruvade eller råkat ut för en skada någonsin???
stefannorr
Kanske inte många..men kolla efterlyst så ser du om du har ögonen vakna på..vilka som representerar de grova klientelet...obs obs är ej rasist...men inser fakta...tycker mest synd om dom som sköter sig..
Juro låter inte italienskt.. Inte Goran heller för den delen.

Fast`n Loud Turbo Proud.
Visa användare
252
Krille_hlm
M636csi -83
3,6 S/M -72
3,0S -74
M3 -01
Jag sade inte att han är italienare, bara att han är från Italien...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.