|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Min mor lånade min bil idag för ett ärende i Stenungssund och när hon kom hem så frågade hon om vi BMW-ägare brukade heja på varann, hon hade nämligen mött två andra BMW-ägare som hejade på henne när de lämnade sina bilar. Själv försöker jag också heja om tillfälle ges. Trevligt! | |
|
Alla invandrare brukar vinka till mig när jag kör i Malmö. Mycket trevligt faktiskt. Kanske skulle inhandla lite svarta sidenskjortor och en burk svart skokräm så man känner sig lite mer normal ;) Har fått rabatt på falafeln någon gång också förresten. /Daniel |
|
|
Bilfreak: Såg att du haft två lite speciella Saabar (de två kanske genom tiderna finaste modellerna +99an på sin tid). Det kan nog ha väckt intresse bland andra Saabare. Min gamla 900i väckte ingen uppsyn direkt.. Inte heller de standard 9-5or jag hyrt, eller föräldrarnas alla 9000cs-cse-cd.....900i-se, syrrans nya 9-3 mfl mfl (ja jag kommer från en saab-familj:) ) Kanske beror på vart i landet man bor också. Med bmw-ägarna verkar det spela mindre vilken bmw man möter, man tittar ju ändå... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.