AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.159

15 åring i polisjakt med M3 E30...

Sida 1 av 2
Ni har säkert sett den...

men här är länken :

Länk i polisjakt med BMW M3 E30.wmv

sjuk

/Jimmy
Länk
mr_xc99
Länk
tackar...

/Jimmy
Länk
ormen
rätt ballt att "15 åringen" sätter sprätt på snutarna, men hans kommentarer är sjukt jobbiga att lyssna på...
mr_xc99
han sa att den hade 240 ps väl ? (polisen)
ormen
javisst
HAHAHAHAHAHAHAHA Gjuten....speciellt när snuten sladdade av vägen i sin "tuffa" camaro :D

Men sedan när blev E30 M3 kompressormatad? :-)

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Ri
240
Richard V8
540iAM -00
Synd, länken funkade inte :(

Ri
240
Richard V8
540iAM -00
Tar tillbaks vad jag skrev, mr xc99´s länk funkar.
15 åringen var inte dålig att köra, 350 hästars camaro hade svårt att hänga på, skumt att M3an pajade det borde den klarat av ett tag till.

Kolla igen.

Det är samma bilder när de säger att BMW:n går sönder som när han tidigare tvärbromsar och vänder.

Måste vara tre år gammalt eller nåt också:)
Bo
132
Bong
Z3 M Roadster -97
BMW Marine D7
he he, å snuten fegar ur när han ska preja m3'an, camaron lär ju vara några kilo tyngre så det ska väl inte vara några större problem.
Alltså: nu får någon mer kunnig gärna rättta mig om jag har fel, men gör inte polismannen fel när han ska trycka till den unge mannen i M3:an? Han var ju så långt framme, det borde väl vara lättare att nosa till honom med Camarons front mot M3:ans bakdel (bakom bakaxeln), då skulle han väl snurrat iväg ganska fort?

Mvh Elvis
Elvis,

Det är mig veterligen inte tillåtet för poliser att sätta "den misstänkte" i livsfara. Således hade han inte fått lov att trycka till honom och sätta bilen i snurrning. Däremot får han försöka preja honom/spärra av färdvägen.

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Jag fattar inte hur polisen vågar köra så snabbt i en Camaro.
Jag har själv en Camaro (visserligen generationen innan den som dom kör i filmen) och jag skulle aldrig i livet kryssa mellan bilar i allt för höga farter.

Visst har jänkarna mycket effekt i sina 8'or men det är ju ingenting att köra fort med samtidigt som man funderar på att svänga.
Har minst lika mycket pulver i min Camaro som i kompisens M3 men skulle ju inte ha en chans om vi rejsade sålänge det inte gäller spikrakt framåt.
Sådant här är alltid lika skoj att titta på, se hur alla bilar piskar skiten ur jänkarnas sk. polisbilar som i sin tur dansar polka över vägbanan för att sluta i diket.... för att sedan höra kommentatorerna fälla kommentarer i stil med "but this european sportscar has no chance against american muscle"

:)

MVH,
E38B12
Kalle: Aaah, det kan nog stämma, tänkte faktiskt inte på den aspekten... Tack! :-)

Mvh Elvis
Tillägg:

Som jag sitter och skrattar här hemma vid datorn,

"The Camaro has the power to match the european racing car!"

-Jo vi ser ju verkligen det eller hur?

"This young and inexperienced driver..."

-Som trots detta kör extremt bra och lyckas hänga av polisen, det är inte 15-åringen som flyger av vägen.

"The supercharged vehicle barrels from 0-60 in 5,7 seconds..."

-Jo det vore väl ett alltför stort nederlag att the american muscle skulle se sig slagen av en liten råtrimmad fyra på 2,5 liter.

"For one inexperienced young driver, it could have been deadly."

-Ungen begår inte ett enda misstag under hela jakten, "faran" står polisen för.

:)
De
382
Dekker
323i -82 Projekt
316 -85
Den där bilen är väl hemmatrimmad då, för jag har för mej att det vara bara 195 hk m3or som for till USA...
Dekker,

Antagligen har de som pruducerat programmet helt enkelt kollat upp M3 E30, och då sett att den fanns med 240 hk någonstans och därför antagit att det var en sådan. Faktafelen är ju många hör man.

Polisen i USA får faktiskt "vända" på bilen de förföljer. Iaf i många stater.

Propaganda film är det ju så det räcker iaf:)
HAHAHAHAHA det bästa är när polisen skriker "GIVE UP!!!!!" och därefter får årets sladd på bilen och kvaddar den :DDDD

Det är nog dags för Highwaypatrol att byta ut sin vagnpark om de vill ha någon chans mot "Bavarian built hotrods" :DDDDD

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.