|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
| Och hur blir det i år? när är nästa träff? det händer juh mycke till helgen här i ösd som är motor relaterat. | |
|
Förläggs nåt till veckan efter midsommar kan ni räkna in mig... /p |
|
|
Är det inte ens någon som är sugen på fika? Så många BMW:s i östersund, men vart är alla nu? Desto äldre och sämre skick desto mer vill jag ha en BMW!!! //Fredrik |
|
|
Jag har varit upptagen med biltävlingar i flera helger. Men nu börjar det lugna sig, efter denna helgen. För på fredag åker jag till småland. Sedan dröjer det tills i augusti innan jag är helt upptagen igen. Så det är bara att säga till så kommer jag med 325:an. Kanske skall vi ta helgen efter midsommar, så kommer Purre. Det vore roligt att se PAM igen... |
|
|
Helgen efter midsommar kan kanske passa för mig, nån gång ska jag väl kunna komma till stora staden... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Blir det någon träff under yran? | |
|
Ja lördagen 1 juli blir bra, Jag har som fika ställe arvemuseet som förslag . Det går även bra med andra ställen, samling vid ivars i ÖSTERSUND! Jag finns där från 11,00. |
|
|
Lördagen den 2 juli skall det vara! tala om för dina vänner |
|
|
Jag ska göra ett försök! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Men vad är Arvemuséet? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Jo arvemuseet är ett teknik muséum i arvesund en liten bit från Mattmar. Det är närmare hem sedan sörpan! |
|
| Det blir några härliga kurvor på fin asfalt på vägen in mot Arvesund ;-) | |
|
Jo, jag vet var Arvesund ligger, men är det så fin asfalt där? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Sista biten in mot Arvesund är bra, vill jag minnas men vägen från Mattmar mot Hallen är väl kanske inget att skryta över. | |
| Nu vill det sig inte bättre än att vi skall åka biltävling både lördag och söndag. Så tyvärr kan jag inte medverka :-( | |
| Jahaja... Är tillbaka i Sthlm igen, så det blir inget deltagande för min del iaf... Nästa år kanske ;-) | |
BmwMutte |
hur många blir det då? |
|
jag kommer Desto äldre och sämre skick desto mer vill jag ha en BMW!!! //Fredrik |
|
|
Är vädret hyfsat så ska jag försöka ta mig in till stora staden. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Det blir en internationell träff! Det kommer några bilar från Norge som hänger på mig in till Östersund. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.