|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
BMW vänner i Östersund vi skall samlas vid yran campingen den 12 juni kl,12,00!!!!! och snacka bmw ,titta på våra bmw, och åka bmw o fika! | |
|
Helt otroligt. Är förmodligen upptagen den enda gången det anordnas BMW-träff i stan. Måste kolla om det går att skjuta på det andra, men jag tror det är omöjligt :-( |
|
|
Räkna med mig! Har bytt olja i csi,n idag så nu känner man sig snäll. |
|
|
Ska se om jag kan komma, men hur tar man sig till Yrancampingen? Under Frösöbron? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
OK! för dom som inte hittar yrancampingen kör ned vid jamtli till storsjön över järnvägen. Samlingen är för alla bmw ägare som vill komma ! |
|
|
12:e Juni en Lördag som man är ledig, kanske man ska ge sig iväg. Är det bara att komma eller krävs anmälan? Zalmon |
|
|
jag kommer med en eller två bilar. jag får nog med mig ett gäng andra bmw:s oxå |
|
|
bara o komma. |
|
| Det har löst sig! Jag dyker upp, skall tjata med en arbetskompis som tycker sig ha en för sunkig 520, men han skall nog gå att övertala... | |
BmwMutte |
satan.. är några hundra mil bort då.. |
|
Ska väl se om jag inte ska kunna hitta dit jag oxå. **** Mats E BMWCS 3050 |
|
| Mats E: Har dom fått till vägen eller är det fortfarande bara grus? | |
|
Helt färdigt och kanonfint utom de sista 4 km fram till Bydalen där det är omväxlande oljegrus, gropar och skrapat oljegrus/grus. Nytvättad bil blir antingen dammig eller nerskvätt. **** Mats E BMWCS 3050 |
|
| Blir det många bilar eller? | |
| Hoppas det kommer många på lördag... Vi har kollat upp ett sommarcafé i Marieby dit vi troligen kommer att åka. | |
|
Försöker sälja min 535 hoppas jag hinner innan den 12:e då kommer jag. har ev en 750 på G istället....... Ingen hugad spekulant på min 535????? fick ett skambud idag . blir ARG GRRRRRRRRRRRRRR Zalmon |
|
| Annars går det bra att komma i 535 också.... | |
|
Njaea jag menar att jag ska sälja min 535 och sen kommer jag i 735 750 hinner jag knappast göra affär på innan dess............ Är sugen på att komma men vill ha stålar först ... Zalmon |
|
|
Hoppas det kommer många idag! Vädret ser ju skapligt ut! /Flowerbranch |
|
|
Trots regnskurarna tycker jag det var rätt trevligt. Kunde ju ha varit fler förstås, men då hade det blivit trångt på caféet :) Skulle det vara möjligt att göra detta till något återkommande? T.ex. andra lördagen i månaden (vilket det ju råkar vara idag) så kan ju de som är intresserade bara dyka upp å så får man se vart man tar vägen å fikar. **** Mats E BMWCS 3050 |
|
| Lessen att jag inte kunde medverka. Har jour vissa helger och idag var en sådan. Det är inget hinder, normalt, men det blev "utryckning" idag... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.