|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
|
Sörpan. Angående 3.0an så kan den mycket väl ha gått i åre.Vet att den har bott i östersund sedan -83 och i Hammerdal sedan-89 så isåfall var det under slutet på 70talet eller på 80talet du såg den i åre.Vet du vem isåfall som hade den då? Är föresten till salu,annons finns på powerbörsen. |
|
|
Bilen ägdes av Allan Flink, jag har för mig att han dog -83. Han gjorde sig en förmögenhet på souvenirer bland annat. Den bilen gjorde att mitt intresse för BMW väcktes i unga år... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Så då syns vi på lördag, eller hur? Farsan har köpt en 320i -03, men befinner sig på semester så det gick inte att lura med honom. |
|
|
Tre bilar utan ac trotsade värmen och åkte till rödön på fika gott var det varmt var det men vad gör det i sällskap av entusiaster. Den 11 september är nästa fika!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Ok. Missade lite i helgen. var dubbelbokad och minnet räckte inte till ;-) Nya försök den 11:e september. Skrämmande datum... |
|
BmwMutte |
är det yran campingen som gäller den 11:e? |
| ja det är yran camping som gäller! | |
BmwMutte |
12:00? |
|
Tyvärr kan jag inte komma på lördag. För jag har blivit bjuden till Italien och Monza för att titta på Formel1. Vi åker i morgon fredag och kommer tillbaka på måndag. För er som är intresserade har jag lagt ut ett par filmer från rallytävlingen LT-trofén på Länk som är hemsidan för det rallyteam jag medverkar i. Visserilgen i en Volvo 240 GruppH, men den driver ju i rätt ände i alla fall ;-) Det är filmat från bilen och det är hela SS3 och SS4, så sitt och sladda med framför datorn. |
|
|
Som Ångermanlänning undrar man var Jamtli ligger...? Etre |
|
| Då är det på lördag som vanligt! | |
| Då syns vi i morgon, eller hur? | |
| Japp idag samma tid och plats! | |
|
Snöfall i Åre idag... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Vi var fyra bilar som trotsade vädret idag. Gjorde ett försök att besöka Ivars bil, men de hade stängt just idag. Studiresa till München... Så det blev fika på Tages. | |
| Vi gör ett nytt försök hos Ivars bil på lördag 12:00! | |
|
Lördag 12:00 Ivars Bil var?? östersund eller Hoting?? Zalmondorro |
|
| Det är i Östersund | |
| Nu är 325:an avställd så ni får klara er utan mig. Är väl inte välkommen i tjejens Suzuki Baleno... ;-) | |
|
Hm, jag har faktiskt inte ställt av M3:an ännu, snön har inte singlat ner än här i Åre. Synd att det inte är på söndag, ska in till Östersund då... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.