|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
nä... jag tycker den går jäkligt bra för att vara en snik bil.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Fast iofs. Jag vet ju inte om det är gjort något med min..... Ska den vara så med M40 att den är slö under 4000rpm och sen skicka till eller ska den betee sig mer som en M10 318 och vara mer jämn i effekt kurvan? Misstänker att jag har lite vassare kam kanske... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Ni med Compacter (gäller både E36 o E46). Hur stort är bagaget egentligen? Fungerar det tex för den lilla familjen? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Jag har tagit av emblemet och det var det värt,,, förut var det alltid massa bilar som ville kappdra vid rödljusen, jaaa jag har en 1,6 liters motor, din fula gamla saab9000 är snabbare... |
|
Soton |
Kristian: Har du barnvagn så har jag svårt att tro att den får plats med hjulen på. Men säker är jag inte, det går ändå in mer än man tror. 1-serien verkar ju inte bli så snik som man kunde tro. Den kommer ju att ersätta compacten. M1 varianten med en fyra på 240 hk kanske kan vara nått... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.