|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
vita mätartavlor till bmw e30? :) BMW when you need power and comfort ! |
|
| Vill också ha. BMW E36 316 -92 | |
|
Kanske plasmatavlor kan vara något. Ser ut att vara riktigt nice. Någon som har erfarenhet av dessa? Säljs på Styletech: Länk Innoparts (tillverkare): Länk |
|
|
Är också intresserade av mätartavlor till en E36 325 -93a Maila dem gärna till; Nudelsoppa@gmail.com |
|
|
Någon som har mätartavlor till e36 m3? skicka gärna till ismon88@hotmail.com isåfall tack på förhand :) |
|
| hej har du vita till e46 328 | |
|
En kanske dum fråga, vad betyder det när man säger plasma mätartavlor? är det belysningen som är plasma som på plasma tv? Beemoholist javisst! |
|
| Länk finns det vita plasma tavlor till dom flesta bmw som e30 e34 e32 och nyare | |
|
Någon som har vita mätare til en 318iS E36 på lager? Käns dumt att betala runt 500kr för dom om man bara kan skriva ut dom på fotopapper :S |
|
|
Är det ingen som sitter och trycker på vita tavlor till e36? n0rlen@hotmail.com |
|
|
någon med vita tavlor till e39 -98? andersalbinsson@hotmail.com |
|
|
Skulle gärna vilja ha vita tavlor jag med. skulle nån kunna maila det till mig? Bmw e34 525i -88. Krillemypille@hotmail.com Tack på förhand! |
|
|
Söker vita tavlor till 316i e36 -92 alltså till 220km/h om nån har vore det guld, mail: j0jjes@gmail.com |
|
|
Nån som vill skicka mig vita tavlor till 525i -94? jeppemafioso@hotmail.com tack på förhand! |
|
|
kan inte någon länka upp diverse mätartavlor någonstans istället för skriva mätartavlor? :) /Johan - nu uppe i 13 bmw's |
|
|
Ni som har till en E39-97 får gärna skicka till mig. uffe6@hotmail.com Tack! |
|
|
Vita mätartavlor sökes till 325i -92 e36 (260km/h). Gamla tavlan håller på att försvinna. Lossnar en del bös från den :/ Tacksam på förhand. deetoy@gmail.com ** be as free as you want to be ** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.