|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
tjenare är stressad behöver vita mätar tavlor till en bmw 520i e34 -88 snabba tack almqvist_traktor@hotmail.com snabbat ska det som alltid | |
|
nu har du det på din mail Ös på! |
|
| Och jag skulle vilja ha vita mätartavlor till min m535 87-, finns det? =)) | |
| Finns det till e39 -00? | |
|
Dom jag har passar e34 Ös på! |
|
|
Skicka gärna ett ex vita mätartavlor till en 525 -94 till garvis@tyfon.com. Tack på förhand! |
|
|
Det e skickat! Ös på! |
|
|
ska man skriva utdom på nåt specielletpapaereller går det bra med vanligt och hur ska man fästai så fall |
|
|
Du ska ha ett lite glansigare och tjockare papper, så det ser snyggt ut. Med vanliga typ a4 papper, så syns gamla tavlan igenom. Jag satte fast mina vita tavlor med vanligt limstift. blev helt ok. |
|
|
Photogloss papper skall du använda. Är det ingen som har vita mätartavlor till e28? |
|
| Jag har liggandes någonstans, kan leta lite i helgen, så mailar jag över dom om jag hittar dom. | |
| okej då får jag skaffa fram några foto paper då men om jag ska klistra dit dom hur fan får jag ur mätarhuset har tagit bort skruvarna men det verkar vara nån vajer eller kabel eller nåt son thärvar em,ot | |
| okej då får jag skaffa fram några foto paper då men om jag ska klistra dit dom hur fan får jag ur mätarhuset har tagit bort skruvarna men det verkar vara nån vajer eller kabel eller nåt son thärvar em,ot | |
|
Jag vill också ha mail :( Snälla? magnus_hedung@yahoo.se |
|
|
Jag sökte vita mätartavlor tidigare till en 535 -90 och fick en som sträckte sig till 240km/h.. Min orginal går till 260 så jag undrar om någon har de? Mvh//Johanzioni johanzioni@hotmail.com |
|
|
lite off-topic möjligen, men ändå inte... och hoppas någon kan hjälpa mej. satte vita mätartavlor på min e28, men lyckades få av axeln till hastighetsmätar-nålen... följde tipsen som e givna för e34 men tydligen är nålen inte fastsatt på samma sätt?!? kan någon bekräfta/dementera detta? och ifall olik procedur, hur borde jag ha gått tillväga? vet någon hur det är med e30's hastighetsmätare? \\ kajje |
|
|
alla som har mätartavlor som man skriver ut, maila till mig så laddar jag upp på en server så slipper vi alla 'maila till mig också' inläggen :D skriv gärna vilken modell mätarna passar till, så blir det enklare att lägga upp det. |
|
| Vill också ha vita tavlor! Är det nån som har tavlor till en e28? Hade varit jätte schysst du kunnat skicka till mig du som har? | |
|
Hej! stch:vill du skicka ett ex. till mig med så vore det snällt?E34 andreasbostedt@hotmail.com Mvh Andreas |
|
| söker också vita till E28 (220km/h) | |
|
kom åt enterknappen lite för tidigt... sry för det :/ vita/svarta eller vilken färg som helst till E28, maila till info@fnask.nu / telefonautomat@gmail.com så kan jag konvertera till vilken färg som helst. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.