|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Finns ingen som har vita till e30 in? 320 mvh // rasmus |
|
|
har mailet med filen slutat gå runt? annars är jag intresserad av vita eller röda till e30 i rätt storlek... // goldog187@hotmail.com |
|
| Är också lite sugen på att byta färg på mina mätartavlor. Men hur blir det instrumentbelysningen när man skriver ut på papper och sätter i? Lyser det igenom? | |
| Ingen som har ett komplett instrumenthus med vita tavlor till en 750i 88:a som vill sälja...Orkar inte pilla isär allting :/ | |
| Var nånstans kan man köpa vita eller annan färg på mätartavlor. Vill helst inte pilla isär allting. Har en E34 520i -88. | |
|
behöver vita mätar tavlor till en bmw 520i e34 det är till en kompis tack på förhand! |
|
Robban_e |
dennis007: Kolla mailen Mvh -=BMW=- Länk |
monstermulle |
Finns de nån vänlig själ som har tavlor till 325 e36? |
nazze |
samma som monstermulle snällaaaaaaaaaaaaaa |
|
Robban_E kan du skicka mailet med vita mätartavlor till en 520i E34? mvh // rasmus |
|
Robban_e |
Bolero: min dator har gått sönder, men den blir väl färdig nu i veckan som kommer, så jag får skicka tavlorna då.... Mvh -=BMW=- Länk |
Robban_e |
Bolero kolla mailen... Mvh -=BMW=- Länk |
|
Tackar så mycket =) |
|
|
Jag skulle oxo vilja ha till vita tavlor till e36 om det finns nån vänlig själ som sitter på de? :)= "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
|
Ingen som har? "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
| Söker med tavlor till m3 e30! | |
|
synthetic: maila gärna vita tavlor e34 520i.mvh andreas Bmw_e21@hotmail.com |
|
|
touring_andreas: om du har möjlighet att scanna in orginaltavorna så kan jag göra om precis hur du vill. jag har ingen aning om hur långt hastighetsmätaren går på e34'or och så :/ eller om du hittar på internet i någon annan färg så kan jag göra om. |
|
|
Hej. Någon som vet var man kan köpa vita mätartavlor till en 750IA-94??? Mvh Kevin. GOD JUL på er alla. P.I.M.P MY RIDE. |
|
| Asså som Synthetic sa tidigare i tråden så borde nån vänlig skäl med utrymme på server lägga upp mätartavlor, kanske skulle finnas under "diverse>filarkiv" här på autopower? För de är ju rätt många som verkar vilja ha nya tavlor.. bara en tanke :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.