AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.162

Så här får du din flickvän/fru att gilla BMW

Sida 2 av 2
db
78
dbfreak
530i -88
Haha, underbara tips! :-)

---
AF-Racing.tk

Länk
Svärd
Sen jag blev tillsammans med min flickvän har hon inte sett åt andra bilar än BMW. Möjligtvis har hon kommit hem och sagt att hon sett en sk#tful bil med ful vinge och spoiler av ett annat bilmärke, följt av ett Urrrsch... Och innan vi blev ett par visste hon ingenting om bilar. Vad har jag gjort för att det ska bli så då?? Tja, inte mycke igentligen. Hon har åkt BMW sen dess och det räcker visst för att hon ska gilla BMW! Hon har tom lärt sig vad de olika modellerna heter... Hon ska förrästen ha en M3 e36 cab har hon bestämt!! Och vid speciella tillfällen tar hon på sid den fina topen från Williams-BMW... Gissa om jag är nöjd!!

///Martin

En liten motfråga. Hur får man sambon att låta bli att köpa en stor jänkebil?

Tips tas emot MER än tacksamt. =)
Man ser till att han köper en BMW 740 E32. :-)
Den V8:an är mumsigare än ett gammalt jänkejärn.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Svärd
Japp, funkade för mig som sagt... Stor som en jänk och V8 som en jänk, lite liten V8 i jämförelse kanske, men ändå...

///Martin

Men han har redan två V8:or som står i garaget! Två smal block, en pontiac och en ford. Tror det handlar om ngt djupare än så! *suck*
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Snacka om pu**ypower, om man måste lura sambon för att hon ska tycka om BMW. Jag säger så här, hemmet är ditt bilen är min:)
-BeeMWe-
Eller enklare att ge henne en skön omgång i bilen så har hon något bra att förknippa med BMW :)

mackan325
Min sambo tycker att E34'an är fruktansvärt pinsam och brukar snacka bort det hela med att jag köpte den utan att berätta det för henne eftersom vi skulle renovera hemma och behövde en oöm kombi att köra byggmtrl med och sedan har den blivit kvar (alltihop iofs sant...) Jag tror loppet är kört oavsett hur mycket jag utnyttjar punkt 5.

På plussidan är att inköp av nytt fordon t.ex. Alfa 156 SW som är hennes stora favorit diskuteras frekvent så jag är lika glad ändå.
Alla kvinns reagerar ju naturligtvis olika...
Så lite svårt att veta innan, men vet i alla fall att regel nummer ETT bör hoppas över, i mitt fall..

Lite kul skall väl även tjejen få ha?
;-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.