|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| som det står i rubriken så vill jag se den coolast eller mest unika bmw ni sett....typ cool färg eller häftigt ombyggd :) | |
| ingen som har nån komentar | |
|
Kilanders E30 med turboförsedd S38 (M5 motor) Är nog den hårigaste jag sett iaf. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Stefan Petterssons BMW M1 GTR med V8 5900cc som han har kört Svenska GTR cupen med. Länk Länk /Wille |
|
|
Klipp och klistra istället: racingsportscars.t35.com/photo/2003/Knutstorp-2003-08-31-007.jpg racingsportscars.t35.com/photo/2002/Gellerasen-2002-08-18-007.jpg /Wille |
|
| grymm bil.....bmw ska göra m1 igen ryktas det om....:) | |
|
M3 E30 ///Tobbe |
|
|
Qvarnis bil ligger rätt bra till tycker jag :) Länk Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
| va har den för effekt egentligen | |
|
BMWCoupe: hehe, "Laserstörare, laservarnare, radarvarnare och polisradio" :) Ser ut som nån som vill leka men ändå vara på den säkra sidan? ;) BMW4EVER! |
|
|
1975 E9 3,0 CSi...alternativt 1974 E9 3,0 CSL :-) "Freude am Fahren" |
|
| är det ingen förutom bmwcoupe som kan länka upp bild | |
|
1974 E9 3,0 CS: Länk Länk Länk Länk Länk Länk "Freude am Fahren" |
|
| tackar...den var väldigt snygg...är det din eller.....är inte de här samma kaross som csl bara att csl:en är bredare | |
|
Värsta jag sett var nog en E36 compact i Bilsport som de lyckats klämma ner en V12 i från en 750 eller 850!!! Snacka om trångt! tror att det var några norrmän, vad annars ;) Vet inte om den finns på internet men det gör den säkert, någon kanske orkar leta... BMW - När du älskar att köra! |
|
|
M1 eller 507. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
I förrgår såg jag en sänkt 325:a... :P |
|
| jag har hört talas om den där compacten flera gånger men aldig sett bilder....är det nån som har nån länk | |
|
I nya BMW Car (eng. tidning) finns en Hartge H35: en e30 M3 med 3.8 liters M-spis. Fredrik |
|
|
bmw_jerry, hitta denna länken: Länk Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
635csi: en sådan ägs även av criss här på forumet... men den har väl en orginal hartge motor på 330 hästar... en 3,5 liters antar ja... givetvis med 24v /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.