|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej. Har ett par frågor som jag funderat lite på. Jag har nyligen köpt mig min första BMW (320i -93 4-dörrars). Jag tänkte sätta kromade m3 speglar på den, skiljer sig speglarna mellan 4-dörrars (limo?) och 2-dörrars (cupé) ? Jag hade även tänkt sätta på en m3 front med läpp. Hur pass bra är passformen på billigare frontspoilers och bakspoilers (typ MDS) jämfört med dom dyrare tex riger? Är fram och baklysena samma på 4-dörrars som 2-dörrars? Jag hade tänkt mig lexusbakljus och sen dessa fram : Länk Tacksam för svar. Mvh // Johan | |
|
Detta är inte svaret du vill ha. Men behåll den orginal. En liten sänkning och snygga fälgar. Då har du en riktig udda fin bil! Å lägg stylingpengarna på bensin och åk mer i sommar! =) mvh |
|
|
Stavros: Hehe nej det var väl inte riktigt det svaret jag ville ha ;) Här är en bild på bilen som den ser ut idag: Länk |
|
|
Håller med föregående =) jag tycker att Lexus lysena ser för taskiga ut och många med mig japanskt junk på en Beemer nej usch M som i Motor M3 CSL nice |
|
| Nej lexuslysena har jag inte bestämmt mig för riktigt, kan nog hålla med lite där. | |
|
Ser fin ut kanske ett par M3 speglar men dom där baklyktorna är dom snyggaste som gjorts =)) tycker jag =)) M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
MDS spoiler paket har jag inte nån erfarenhet av men andra lika billiga brukar va rätt dålig passform på men det funkar ju om man är lite händig M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Hej klart du ska styla om du vill det! Det är ju din bil! :) Framlyktorna borde vara samma på coupe o sedan, men baklyktorna är olika. Rieger har grym passform, men jag tror inte "piratdelarna" är sådåliga heller. Iallafall inte de jag har haft att göra med. Lycka till! |
|
| ge10 din bil är snygg orginal men visst skulle m3paket vara snyggt.....ha orginalbaklamoprna eller vhrystal look.... | |
| Länk de här va inte så fult | |
|
bmw_jerry: Nja, jag är nog mer för denna - Länk Det borde väl vara samma som riger har - Länk Fast 3526kr billigare ;) Iofs inte samma kvalitet och passform då kanske men frågan är om det är värt det? |
|
| ser ju exakt likadan ut...jag skulle chansa på den billigare....du får länga bilder när du satt på allt | |
|
Om du vill ha lyktor med angeleyes bör du titta på några andra än dem du länkade till. Det är bara lysdioder som driver dom ringarna, syns knappt på dagen, lyser ok på kvällen/natten, dock med ett något blåaktigt sken. . Min bil Länk |
|
|
bmw_jerry: Det ska jag göra :) Tejp : Ofan, jag trodde det var med riktigt skarpa angelyes, typ som orginal på dom nyare BMW. Någon som har något förslag på framlysen med angelyes som lyser någorlunda bra även på dagen? Helst med gult ljus. |
|
|
hoj ge10 köp inte reiger kopian från mds det är bara underdelen som måste limmas ihop med kofångaren, å passformen är usel.....skickade just till baka min för den var ca 3 cm bredare än bilen...kolla den här istället vet inget om passform men den MÅSTE va bättre. Länk lycka till Metal Rules ! |
|
|
en länk till med samma bakdel men annan tillverkare ACE design från styling kompaniet 2800:- Länk Metal Rules ! |
|
| vet inte om ja missade det hela med speglarna=) för snabb kanske. med det är inte samma på limo och coupe/cab | |
|
ge10: Jag har kollat runt lite och hittat ett par fina på e-bay. Dom drivs med glödlampa (precis som original). Enda problemet med dem är att dem är tillverkade för vänstertrafik. Länk Någon kanske ids maila säljaren om dom finns för högertrafik? Då kan man istället köpa hellas egna Länk men dem är tyvärr fulare (iallafall enl. mitt tycke) Just nu sitter det hemmagjorda ringar i min e36:a, drivna med lysdioder. Har precis fått hem fiberoptik, så snart blir det lampdrift på dem :) . Min bil Länk |
|
|
Hmm... är lite trött, inläggen ovan borde ha korrekturlästs... . Min bil Länk |
|
|
Pim69 : Aha det är bara den nedre delen på mds-spoilern, och den verkar ju inte vara någon höjdare i passform heller. Nej då lägger jag helldre lite extra och får riktiga saker som passar bra. Den som ACE design har kanske man skulle satsa på. stoffe69 : Ok då vet jag det. Tack :) Tejp : Usch inte e-bay, det pallar jag inte. Verkar krabbig osv. Men tack för tipset! Finns det ingen svensk sida med bra lysen? |
|
|
kolla lysena på denna sida. billigast tror jag, å med blinkers Länk Metal Rules ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.