|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Kan inte ens föreställa mej hur kul den e o köra(leka med) ...man får ju gåshud bara av o se den! =O) | |
|
Nisse: Vadå båda? Om du har en till film kan du väl lägga upp den här? ; ) |
|
| Ni kan inte gissa hur segt mitt sk. bredband är nu ;) Har typ 9-10 pers som tankar hela tiden (sen igår kväll då jag postade, tog inte så länge innan första börja suga) och de flesta sidor man besöker pingar ur då de inte kommer fram till mig.. Rätt bra iofs för man spenderar inte så mkt tid slösurfandes :P Man får lite mer jobb gjort iaf! | |
|
Christian L: Har en som tar 53mb eller nåt sånt och en som tar 84mb, båda finns på första sidan =) Haha stackars edvard =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
| Jag gav upp nu... Ska försöka fixa en 10mbit lina så kan jag hosta sen ;) Men ni får hålla er ett tag nu. | |
|
limmet 325tic.wmv -- 84.89mb limmet_sladd.wmv -- 53.94mb Där är filnamnen för alla er som letar på dc++, snyggt gjorda filmer för övrigt.. BMW4EVER! |
|
|
laddar för fullt nu :) _ Missa INTE BMW CS Norrträff den 5 juni Länk |
|
|
limmet: haha gillar intervjun med snubben som höll i blackrace på slutet hahahahaa så bra =)=) Grym bil förövrigt ! keep it up.. //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
Väldigt schysst film & Bil Limmet!! Man fick skratta lite på slutet oxå:D. Mvh//Jonas Min Bil: Länk |
|
|
Aj aj aj.. =/ Länk |
|
|
va tråkigt=(.. hoppas du får ordning på den igen!=) Min Bil: Länk |
|
|
ojojoj tråkigt... hoppas att det var nån som körde på dig (dvs inte ditt fel å därmed en försäkringsgrej.. och att ingen gjorde illa sig) men igenom att du söker delarna själv antar jag att det var du själv som var av vägen ? //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
Hehehe, rå film.. När det kommer en bil i vägen sejer dom "va fan, helvete!" Det var lite kul, specielt när man ser länken som Bumse kom med. |
|
|
Ja tyvärr har jag krockat lite.. nån som trycker på delar e det bara höra av sig! Länk Www.Limmet.se |
|
|
Ajajaj, fälgarna å allt.. inget säve nu då? hur gick det till? mvh//Martin "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
|
helt klart en brutale brutus bil...varför kan inte min också gå så bra...men kanse för att man int ha en turbo å kanse för att man e oduglig att skruva...men då finns det ju massa grymmt folk hänna som bjud på en film snutt då och då i allafall tack!!!!!! pezen |
|
|
Fan synd det där med bilen Limmet, den e asrå !! Mer hårdrock får man leta efter, mycke rock n roll i den karossen.. Hur mycke hk ? Ligger de ungefär MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
Hur gick det till fråga nån.. hehe... svårt att gissa.. är juh rätt fränt att köra sådär det håller jag med om, och bilen är snygg och verkar gå som ett skott. men enligt mig är det mer eller mindre oansvarigt på allmän väg runt andra bilar. nu vet jag juh inte hur du krockade eller nåt, men endel av filmen såg då aningens vådlig ut runt andra bilar.. lite eftertanke är juh alltid bra. /mvh jocke |
|
|
Motorn e till salu till hösten om det e nån som e intesserad Länk Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Laddade hem filmen, å när det va klart så spelade dom upp en jävla låt med Bellamy brothers!!!:) Vad fan hände då?:) jimpa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.