|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Nu finns det film på kärran att ladda ner här : Länk Mvh Limmet Www.Limmet.se | |
svintoleffe |
Snacka om att din bil gick. Snygg film. Hoppas den håller hela sommaren för dig och lycka till med bilen Bmw-Power MVH Leffe |
|
Härligt att nån vågar plåga bilen lite, skitkul att se! Verkar va bra flås i den..=) BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
Lyst å se, men 2Kb/s er litt lite.. :( Kan noen legge den opp med bedre hastighet? |
|
|
Har bara laddat 10 % på en 15 minuter, går skit sakta=( |
|
|
Hmm provade imorse tog typ 5 min.. kanske många som laddar??? Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Jag kan fixa upp den på BB Har du msn eller icq limmet? Maila mig isåfall om du inte vill ta det här.... MVH |
|
| shiiiit vilken bil | |
|
jag får då inte hem den fast jag har BBB 10mib...:( ///Tobbe |
|
|
Nån som fått ner den som vill skicka? icq: 60288954 vore snällt.. har 8mbit..går i 3,5kb/sek typ..hehe "M3 snart om jag kanske hittar nån" |
|
|
Jäkla skit! Andra gången jag laddat ner halva filmen, å sen avbryts det bara ;( Kan ingen lägga upp en annan länk, så det går lite snabbare! Vill ju se filmen NUUUUUUUUUUU!!!!! |
|
|
Här e en annan film laddas hem här : Länk Hoppas denna går snabbare Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
| Okej! Testing, testing | |
| 5kb/sek =[ | |
|
Kolla in på dc++ där finns den redan i mängder med snabb nedladdning annars (biltokar hubben). "Sladden" såg ännu läskigare ut när man kollade bakifrån borta vid starten. Hittade förresten en annan liten kul film när "några e30 turbos" gasade med Angeredsbron i bakgrunden...*hehe |
|
|
Kan inte du ge fullständiga adressen till hubben inne på dc? Mvh Jojje |
|
|
Laddar också 5kb/sekunden=( Hoppas inte den här nerladdningen avbryts oxå;( |
|
| japp hela namnet på hubben tack! | |
|
Det e ju en klassiker om man e biltok biltokar.d2g.com "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
|
biltokar.d2g.com men jag hittar bara en fil som heter limmet_325tic.wmv. är det den? |
|
| ajajaj......bara 5tim kvar på hämtningen :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.