|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Ha! hämtar på hubben i 150kb :) | |
| ajaj. Men hur gör man då, är inte så haj på dc++. Är det bara gå in o leta efter hubben eller går det att söka efter den? | |
|
Nu avbröts det igen!!!! "Ansluningen till servern bruten" står det? Vad är det som är mongo ; ( |
|
|
Christian L: Hur många % blev klart innan det avbryts för dig? |
|
| Kommer inte ihåg exakt, men typ halva filmen:( Har hänt 2 gånger nu!! | |
|
Har fått 34% färdigt, hoppas det inte avbryts för mig. Det går något så in....hel...... sakta :-) |
|
|
Kan någon med icke 33.6 Modem uppkoppling lägga upp denna på sin server/FTP? Limmet: Inget ont om din server, men den verkar vara lite belastad. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
| hmmm, avbröts för mig med :-( | |
| Åhhhh! Vill ju se filmen idag ;( | |
|
Några kan tanka härifrån iaf: Länk Har inte mer än 512 kbit upp, men några kan ju få lite snabbare ;) |
|
| Schysst, ligger på 8kb iallafall=) | |
| japp, tankar för fullt här med :-) | |
|
neeee, nu har jag fått hem filmen, filmen rullar o ljudet rullar men skärmen visar ingen bild, är väll antagligen någon kodec eller nått. Det ska alltid vara något :-) |
|
| Min är 63% färdig=) Hoppas det funkar hela vägen;( | |
| Varför fungerar inte min.... :-( | |
|
Aaahhhhhhh!!!!!! Yes, den fungera=) Äntligen Måste leka film-resencent eller hur det stavas!!?? : Skön musik, cool miljö, snyggt filmat, framför allt; en sjukt grym, brutal o snygg bil!! Klockrent med vita Compomotive hjul:) Nej, detta var lätt en av dom coolaste bil-filmer jag laddat hem, och det är VÄLDIGT många... Laddade hem en film från emmaboda, där man kunde se limmets bil, men den filmen gjorde inte bilen rättvisa=) Betyg: 5/5 =) |
|
|
Äntligen fått hem den=) O vad mer att säga än att My kinde of movie=) Gott mos.... |
|
|
Men r*ven.. kul å sitta på ett 56k modem ute i skogen.. :\.. Tyck synd om mig ;P Mvh Uffe |
|
|
Bilen var ju iaf snabbare än nerladdningen :) Gåshud, räcker som betyg? |
|
|
Har kollat på båda =) Überbrutal bil!!! Kollade på filmen flera ggr i rad =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.