|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hej här är lite bilder på mitt pågående bygge som är en 535 E34 som det ska i turbo . bilderna är på www.photodex.com membername: sidenmarksbmw535turbo och koden är volvoturbo hur gör man för att få det till en länk ? mvh robban | |
|
Hej. Här är länken till bilderna. Länk /Richard |
|
| tackar för hjälpen mvh robban | |
|
Wow! Här var det seriösa grejjer ser jag! =) Vad skall du köra med för något sprut? Vad har du för effektmål? 650hk+? |
|
|
Fränt! Ska bli kul att se hur det fortsätter. Precis sålt min 325 Turbo så det skulle vara kul med snurra i 535:an i vinter. :) |
|
Rotti |
Klart att det blir snyggt när man anlitar P.U.R.E ( Bäckis & Bmwandreas) |
|
weiiii jag vill med ha sådan motor!!! :D NO EVO SHIT |
|
| insuget var snyggt!! | |
|
Fränt bygge! Ser seriöst ut... Vart kommer dom där iveco intercolerna i från? Jag har sett andra som har såna. Tex. Spjuvern. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Ingen som vet någe om Iveco itercoolerna? Inte ens ägaren själv?! Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
| bonje:hej jag köpte en sådan för ca 1.5 år sedan av en på tpc forumet och då fanns det mycket sånna och till bra pengar 2500:- tog han, men jag ringde för ett tag sedan och då var det tvärkört o få tag på fler enligt honom,och dom man sett på anonns nu på senare tid har ju kostat en del . för jag själv var ute efter en till då jag körde med denna i min volvo som jag sålde så nu har jag beställt en skräddarsydd av bmw andreas istället mvh robban | |
|
Jepp väntar tyvärr på ditt cellpaket än! Men hoppas till helgen Mvh Andreas |
|
| varför kan inte jag göra ett sånt grenrör för? det är dubbla W-gatar va? hur lång tid tar ett sånt där grenrör igentligen att bygga? det kan inte va många på denna jord som kan göra sånna.. | |
|
Jo då... många fler än du tror! Men alla kanske inte gör dom lika fort bara. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Tar några kvällar! Men har man byggt många förut så underlättar det.. Mvh Andreas |
|
|
jaha hur mycket kostar ett sånt grengrör fast utan wastgatefästen? vargen |
|
|
Ca 6-7k |
|
| bmw andreas : hej hur går det med min intercoler ??? mvh robban | |
|
Ja vi har inte fått nå cellpaket än,många som skriker:( Jag tjatar vidare,surt när man lovat massa folk. Jag hör av mig så fort jag vet.. Hur går det för dig? Mvh Andreas |
|
|
ja, grenröret är ett rent konstverk.. /mvh jocke |
|
Jeppe W |
Fäller en liten tår...jisses vad snygga grejer! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.