|
Sida 8 av 14
|
|
|---|---|
|
WilleW: Du glömde en mycket viktig detalj där. Jämförelsen. I de flesta vs-trådar dyker det så småningom upp att man inte kan jämföra den bilen med den andra av någon anledning eftersom det då blir orättvist mot den ena av dem. ;) ///BMW - Was sonst! |
|
pierrerules |
bjoerck:som ja trodde du skrev aldrig din ålder vilket bara bekräftar att du är runt 20 bast ponken såg de direkt på ditt sätt o skriva så låt oss nu förpassa lilla ponken till sängen |
|
bjoerck: vettigt innehåll i dina inlägg, men håller med om att fisförnämt språkbruk knappast kan intyga intelligens/saklighet. ...Å andra sidan är det svårt att uttrycka dessa egenskaper på annat sätt med ngt så trubbigt som ett tangentbord. Instämmer annars i beundrarskaran av Tonys inlägg; väl skrivet! |
|
|
Mycket bra JohanE, jag missade det, det får bli steg 5.1 ...jag antecknar ;) /Wille |
|
|
Pierrerules: Jag känner mig oberörd av dina påhopp, däremot är du oerhört spydig mot de som faktiskt är i tjugoårsåldern. Min ålder är tretton. Står klart och tydligt i användarinfon. WilleW: Roligt inlägg! Uppdaterar du listan med "orättvisa-jämförele-fasen" så blir det bra. Ytterliggare en signifikant ingrediens för versustrådar är när trådskaparen med jämna mellanrum försöker räta upp den skuta som i exponentiell takt håller på att barka åt helvete. Trevande och med förlåtande ton brukar inläggskpaparen dyka upp frekvent i diskussionen med inlägg som "Det var inte meningen att starta någon jättediskussion! Ville bara..." |
|
|
bjoerck: "Det var inte meningen att starta någon jättediskussion" är ju en riktig versus tråd klassiker, hur kunde jag missa den?? :) Nej det måste vara riktigt lurigt att komma på att jämförelser kan skapa diskussion? /Wille |
|
|
Återstår en intressant vs-tråd: "Måste hitta på nått! m3an är slö!" vs. "M5? vs. Saab Viggen" Vilken tråd är snabbast? Bäst effekt? Vridmoment i stolen? 0-100 påhopp på 48 timmar? Kan man egentligen jämföra, är de likvärdiga? (Den ena är ju chippad; OLW) |
|
|
och vilka bilmärken skapar hetast diskution, Audi? MB? Saab? Volvo? för tillfället tror jag Traktor, förlåt Volvo :) leder med god marginal... /Wille |
|
|
WilleW: När versus-tråden börjar ebba ut till sist, så är det alltid någon som efter ett tag försöker att ta upp den igen (ibland upp till 2 år efter tråden påbörjades) i förhoppningen om att det skall hetta till igen mellan de inblandade, dock brukar det sällan hetta till igen i samma omfattning om inte någon kommer med ett riktigt personangrepp (har i vissa extrema fall har diskussion om etnisk tillhörighet lyckats hetta upp en döende versus!) |
|
mr_xc99 |
vadå , börjar den här tråden lacka mot ebb nu ? än e det "vatten" :) men såhär långt så vinner volvon på 0-200 , än har vi inte sätt någon film på en m3:a som går snabbare. |
|
griegertz: Du får väl lyfta tråden om ett år när SQR har varit och pillat på din kommande 9-3 Viggen och du har smiskat en e60 M5 på motorvägen då? ;) När personangreppen väl börjar är det det lite point-of-no-return, det kan få kan vem som helst som är märketrogen och känner sig träffad (till vardags riktigt snälla människor) att gå för långt, fingrarna trillar snabbare över tangentbordet är hjärnan hinner tänka :) Kom att tänka på ett komplement till listan, en liten fråga: Hur korar man en vinnare? Svaret kanske är att det bara finns förlorare? ;) /Wille |
|
|
pierrerules: Jag är strax över 20 år, men beter mig inte ens som du. Lille ponken hit & lille ponken dit, ojojoj... Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
ahhhh varför sålde jag min BMW, jag vill delta i pajkastandet! Vårt märkesforum är inte alls lika roligt.... *mutter mummel* ... dags att börja leta i BMW-annonser?! :) mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
|
*host* personangreppsstadiet-varning *host* mvh, /Versus-tråds-polisen |
|
pierrerules |
haha perran har ja sagt nå om dej:svar nej. så ta o tagga ner lite tack |
|
Firren; Jag vet en till salu :) WilleW; Du är skrämmande duktig på att förutsäga utvecklingen på tråden :D Snart försvinner den nog helt och hållet från forumet är jag rädd... Jens |
|
|
Pierrerules: Haha (?) Aja skit samma. Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
MrM: jag kastar lite paj ändå utan att ha en bimmer, får se när någon kommer på mig :) mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
|
Jag äger ingen BMW men ägnar inte min tid åt att snacka skit om BMW. Jag konstanterar bara att det finns bilar som kan matcha t ex en M3-as prestanda osv. & ja, det finns Volvos & Saabar som klarar det. Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
mr_xc99 |
Perran_ ja men inte orginal trakors o sabbar! eller det kanske du redan visste? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.