AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
75.214

M5? vs. Saab Viggen

Sida 7 av 14
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Och du Tony-Avesta!
Du skriver förbannat bra och underhållande!!Så jättekorkad är du nog inte;-)
Bäst att gardera sig mot ev. motattacker!
/A
Asgarvar!!!! :-)
Kul inlägg där!
M.V.H.
pierrerules
bjoerck:du gissade bra er faktiskt exakt 35,säkert en bra bit äldre o visare en du,kan lägga ut bild på mitt körkort haha har nog haft o kört flera bilar en dej tror nog din ålder är runt 20 som du skriver,har ABSOLUT inget i mot turbo bilar (haft flere stycken) och din attityd lilla ponken ska vi inte prata om sov nu.

Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
pierrerules!
Vad sa du? Du har ju bara haft en 540 IA!
/Anders
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Sorry pierrerules!
Läste lite fel där!Med bilar menar jag BMW;-)
/A
Pierrerules: Din visdom verkar dessvärre inte inkludera lingvistiska egenskaper. På basis av ditt språkbruk trodde jag i min enfald att du var betydligt yngre än angiven ålder.

Enligt mina preferensramar innefattar begreppet visdom så mycket mer än hur många bilar jag ägt eller kört. Min vidsynhet skiljer sig uppenbarligen från din. Jag har dock full förståelse för att vi alla har olika intellektuella vidder.

Kopia av körkort förefaller överdådigt då du i ditt inlägg ovan utan rimligt tvivel bevisar din aktingsvärda ålder och tillika visdom.

Låt oss nu förpassa denna skärmytsling till det förflutna.
pierrerules: AMG använder sig av kompressor.

Visst kommer M5 E60 gå riktigt bra, men sen då? Vad händer när den blir frånkörd av Merca lr Audi? Ska M-avdelningen pressa ner en ÄNNU större sugmotor i modellen efter E60? Svårt att tro.

Hej

Fast`n Loud Turbo Proud.
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Hur f-n har jag hamnat på Hartge och Alpinaforumet egentligen?(det som för 6 månader sedan började lite lätt med en allmän fråga om 318, följt av 5-serien) Nu känns det verkligen som man gått ner sig i BMW-träsket;-)Socialarbetare, hjääälp!(Bjoerck!)Finns det något botemedel?
/A
Jag är en usel socialarbetare då jag inte ser någon anledning att bota ditt miss(?)bruk. :-)
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Tack för hjälpen;-)
/A
Björk. Är det inte bättre om du använder den del av ordförrådet han (pierrerules) förstår? ;-)
mr_xc99
bjoreck , Måste man alltid använda sitt bästa ordföråd för att verka smart ? nej du behöver inte visa att du kan skriva sådär , det gör politieker typ haha , ta det lungt vi e i ett forum inte ute i verkligheten eller i riksdagen. har inget emot dig men ditt näst senaste inlägg tog priset ;)
Mr_xc99: Du får rapportera mitt inlägg och i rutan för orsak ange "högtravande språk" eller dylikt. :-)
mr_xc99
hahahaha, du e rolig du ;) inte MINST din ålder hähä , give me 5 ;)
Av de hundra hetaste inläggen är tio stycken av versus-karaktär av rubriken att dömma. Denna typ av trådar verkar engagera å det grövsta. En 82:a plats för denna tråd just nu. Skall den bli veckans raket månne?
mr_xc99
men ge er, BMW e bäst, nöjda?
Med tråden om slöa M3'or som bubblare?
Svårt att hålla reda på allt man har skrivit i samtliga tre nu aktiva versus trådar. Äääh, jag är ju märkesfanatiker med skygglappar, det är nog inget snällt jag har skrivt om andra märken än BMW i någon av trådarna iallafall ;)

/Wille
Man skulle nästan kunna skriva en mall för versus trådar på bilforum.

1. Någon i bilbytartankar/bara intresserad frågar om prestandaskillnader mellan en bil i det egna märket och någon annan bil av annan tillverkare.

2. De märkestrogna sågar det andra märket...

3. Någon på forumet (som haft bil av det andra märket) tipsar sina kompisar, andra internetkrigare som är märkestrogna till det andra märket om hur deras fantastiska bilmärke utsätts för orättvisa påståenden.

4. Med pompa och ståt kommer ett par nyregistrerade på forumet (heter ofta "mr.Gurka" eller dyl.) och dundrar in i tråden och börjar skriva...

5. Här börjar det roliga; bevisning och motbevisnings stadiet. Inte alltid sakligt men ofta väldigt kul. Här skrivs oftast den största mängden inlägg i tråden.

6. Efter det kan tråden antingen börja dö ut eller så:

6.1 Några tappra sågar allt vad versus trådar heter, skojar lite om det, skriver ett par inlägg, går och lägger sig, no hard feelings ;)
eller:

6.2 Är det en verkligt laddad tråd börjar personangreppen vid detta stadie, brukar sluta med en lavinartad spurt med inlägg innan tråden låses/raderas och ett par stycken användare blir utsparkade.

Detta är bara en draft, någon får gärna komplettera upp listan :)

/Wille
Kompletterar med att någon haft ett motorvägsrace mot en viss bil och vill veta hur dessa går.
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Alltid trevligt att läsa Tonys inlägg.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.