AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.012

undrar om körstil

Sida 2 av 2
mr_xc99:

Ta nu inte illa upp... men jag gissar att du är kort? :)

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
mr_xc99
174
Tack, det var allt jag ville veta.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
mr_xc99
precis som schumi han e också 174 och dom flesta i dagens F1 e under den längden.
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
med pedalerna tryckta i botten bör du fortfarande ha lite böj på knäna. detta för att de inte skall vikas bakåt(fel) vid en krock.

jag är 178cm och sitter alltid så lågt som möjligt. ganska långt fram och lite bakåtlutad. känns bekvämt men minskar lutningen lite vid långfärd=)

(I golf 5:an skymmer B-stolpen om man är över 150cm... (benen bestämmer ju miniavstådet till pedalerna))

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Min M3:a: Länk
Länk

/Wille
mr_xc99 skrev
"jag tror att man e mer klumigare om man e lång , samt om man e tjock vilken längd man än har. jag tror inte man har samma kännsla om man e så. det gäller ju inte alla."

Jo, att basketlirare är lite klumpiga i fotarbetet har man ju misstänkt länge...

Smart!

---
Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla ben"
-Nilecity
jag tror mr_xc99 är bland dem bästa förarna här inne, eftersom han är 1,74. Precis som schumi...
mr_xc99
klart, precis som schumi ;) han e ju inte basketspelare eller "metrolog" precis.
Mr_xc99: Känner du dig bättre att Schumi är lika kort som dig? Ok vi ger dig äran att du är den bästa föraren här inne, GRATTIS.

Haha, sluta bry dig hur andra sitter när dom kör, det stör ju inte dig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.