|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Godmorgon Jag har dock för mig att vattnet går in i framkant på blocket, flödar bakåt, går upp i bakkant på toppen och rör sig framåt och går ut i framkant på toppen. Mats |
|
svintoleffe |
ja det stämmer.men du får fortfarande dom här skillnaderna i tempraturen. Eller är jag helt ute och cyklar. Bmw-Power MVH Leffe |
|
Hoppla... då rullar det igen :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Trevligt! Kör försiktigt nu... lite film vore nice =) | |
|
Försiktigt!? Nja... d e den ju inte byggd för :) Måste ladda inför lördag. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Yeehaa! 320 topp nu alltså? --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
Japp. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Här är bild på min omsvetsade topp: Länk Samt här nya blocket, med LÄGRE komp:) Länk |
|
| inga dåliga fågelbad hur mycket är de kvar i dom där kolvarna | |
|
Andreas: Hur gick ni tillväga när ni svetsade toppen? Hade ni värmt upp den innan osv? Kolvarna såg ut som Limmets, avsvarvade rätt av? Mats |
|
|
Japp dom är svarvade rätt av. Samt förbränningsutrymmena är även omgjorda. Japp vi har förvärmt,samt fixerat toppen i en fixtur när vi svetsade. Samt leta på ett bra tillsats material som stämde överens med toppen. Får hoppas att de funkar nu! Mvh Andreas |
|
|
Andreas: Hur lågt komp vart det? Länk |
|
|
Nån som vet om det skulle funka med en 325 eta topp? alltså med hållbarhet! Är den bättre att utgå ifrån än en 325 topp? ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
NU rullar 525an igen, går mkt fint! Laddar 1,2 för tillfället,men nu lär jag byta till bättre soppapump, trycket sjunker på slutet. Sen så ska de laddas 1,5 på gatan med blyfri 95. Tacka vet jag låg komp:) Vi syns på Gävle träffen... |
|
|
Låter nice=) Du är lite snål med filmandet ; ) Vore kul om man fick se en film snutt... |
|
|
Sånt har vi inte tid med nu:( Står 3 bilar som väntar på mappning |
|
| villket datum är gävleträffen?? | |
| 19:e är ja ganska säker på | |
| Bmw-andreas: Kjører du med orginal bensinpumpe nå? | |
|
Japp än så länge har jag använt orig bensin pump. Funkade fint upp till 400 hk, men nu sjönk soppatrycket på laddtryck... Så det är dags för uppdatering Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.