|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Morten: De kommer ta typ 100-150 mil innan de är inkört, var lugn de kommer mer ljud :) Angående TUV-godkänt eller ej så ger Svensk bilprovning fasen i det. De får inte låta för mycket punkt. För att de över huvudtaget skall ta fram en dB-mätare skall de bullra grymt mycket. Jesperado, du har uttalat dig om detta innan vetja, kan du delge sanningen i frågan? Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Jag tycker faktiskt det låter mer nu som jag har kört ett par mil. Jag är så stolt! Hehe.. Har ventat på detta brum-ljud i över två år! Jag saknar fet ljud på tomgång specielt, men det kommer nog som du sejer wendtan. Den är nemligen rätt tyst fortfarande (utan att överdriva). Blir det fetare ljud (utanför bilen) med ett sportsluftfilter med? |
|
| Det kommer Morten det kommer, jag har oxå funderingar på att köpa till ljudrör, vad säger du dom det? | |
|
George: Var inte så rädd, du är ju mann? :) 330 blir nog en del värre enn 2,5 M52TU. Vad är du ute efter för ljud då? Jag vet ju inte hur din låter nu (du tör inte göra några ljudfiler), men jag tror neppe jag kommer ångra mig på soundrör iallafall. Är skillnaden så ekstrem egentligen? Den vanliga dämparen är ju endast ett hål igenom.. |
|
|
Jag är DubbelMan!! =) Ska se till o beställa det faktiskt, skulle jag inte vara nöjd så byter jag bara tillbaka. Hur går det med fälgarna? Jag ska ordna upp allt med ljudfiler och bilder på min bil, men jag har haft fullt upp, och det har varit dåligt väder i Skövde =( |
|
| Har just fått till två filmklipp av bilen (ca 2x4 mb). Inte bra kvalité, men lite bättre enn db-330Ci sine filer tror jag. Ska lägge dom upp på en server innom kort tid. Kan sende via mail om det skulle vara interessant. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.