|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Äntligen är jag klar med filmen! Den är nästan 17 minuter lång och finns tillgänglig i tre olika kvalitetsvarianter: En på 202 MB (HiQ), en på 62 MB (MeQ) och en på 19 MB (LoQ). Adressen där ni kan ladda ner filmen är lösenordsskyddad pga. att bilarnas registreringsnummer syns. För att få användarnamn och lösenord för att kunna ladda ner filmen mailar ni till mig på den adress som är angiven i min profil. Till filmen: Länk De låtar som är med är följande: Paul Oakenfold - Ready steady go Rammstein - Feuer frei Blur - Song 2 Dick Dale - Misirlou In Flames - Only for the weak U2 - I will follow Hoppas ni gillar den, kom gärna med kritik! :) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden | |
|
Just ja, tack till eFx för serverutrymme :) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Vassego! :) | |
|
niiice film! och när öppnar z4.se då? =) /Cronor |
|
|
När jag får tid att fixa med den.. :) /eFx |
|
| maila gärna password till mig oxå | |
| det var skickligt gjort! möjligen lite för långdragna scener "from the road" men mycket bra gjort! | |
| vill oxå se.... maila mig password TACK !!! | |
|
Masten: Skickar Du lösenordet, tack /Caspar |
|
|
Jag låg ju hemma och hade feber på träffdagen tyvärr men hoppas på att man kanske kan få ett password ändå? Ny bild 16april- Länk |
|
|
Hej masten skicka mig gärna lösenordet tysken |
|
| Masten: please send me that password! det vore bussigt. | |
| Du har mail! | |
|
MazteN, skicka lösenordet till mig också, tack! :) /Andreas _____ Länk |
|
|
Åkte Ni så sakta där bak??? /Caspar |
|
| Nån som vill maila loginet till mej? =) | |
|
Geezus, har nog aldrig fått så många mail som jag fått idag! Har svarat på samtliga nu, puuuh... :) Z3c: "Getaway in Stockholm"-filmerna har aldrig fått kritik för själva vägscenerna ;) Skämt åsido, ska försöka klippa lite hårdare i fortsättningen :) Caspar: Nästa gång sätter vi kameran i din bil! :) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Mycket bra jobbat kan dock hålla med Z3c om att det var lite "långdraget" under filmningen från vägen! Men som sakt en stor portion beröm för arbetet du lagt ner! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Har precis tittat på filmen. Det var roligt att se. Visst kan det bli lite tradigt ibland men man skall komma ihåg att det inte är lätt att göra en sådan film och du har lagt ner ett jävla jobb. Allt cred. till dig masten. vis syns snart ute på vägarna. och kom ihåg, man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke |
|
|
Masten: en kort version på typ 30 sekunder att ha som intro på en webbsida vore kul (pssstt syftar på framtida klubbhemsidan ) P.s hördes inte motorljudet bättre än så? synd. jag försökte i alla fal ligga på låg växel att motorljudet skulle göra sig påmind. |
|
|
Gärna kameran i min bil, lite buskörning vore perfekt att blanda upp filmen med.. :-) Omkörningssnuttar är ju inte fel med sådana former på bilarna... Helt suveränt jobb Masten!! /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.