|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
det enda jag kan utrycka mig om är att det hänger upp till föraren hur det ska gå det spelar fan nästan ingen roll hur mycket hk man har. som t.ex. polaren kör en crx v-tec max 160hk han kör ifrån m5 m3, 200sx,vr6, 323 gtx,civic type-r (230hk) och han kör lika emot 320 turbo (250hk) s40 (275hk) och dom billarna är bänkade också iförsig så är det på 201m men alla fall jag tycker det är lite konstigt så det måste bero på förarna fan crx har ju bara 140nm och 150hk orginal det ända han har gjort på den är xtraktor rör med system o öppet filter så inte mer 160hk är det i den men man för själv se hur man står upp mot han med m535i =) fast jag tippar på förlust dock *SoumI* |
|
| Varför åka streetrace med bilar som inte e byggda för de? Köp en rallybil istället.. | |
|
I Gbg har vi allt några snabba BMW, ta Ticco och Limmet t.ex. Jag läste på Blackracesidan att Ticco körde ifrån en Diablo med sin e30 på 201m. BMW CS #5206 |
|
|
>Mert För att alla andra kör med sina vanliga bilar. Frågan var inte hur man kör ifrån en dragster på strippen, utan en helt vanlig bil. |
|
| Egentligen finns det få bilar från BMW som är så potenta som dess ägare verkar anse... :) En 325i ska jämföras med en Mercedez-Benz C280 - inte nån S4... Audi är lite unika när det gäller prestandabilar. De har sina standradvagnar, A4, A6 etc Sedan kommer semisportbilarna som heter S4 etc... Sedan toppar man med RSx... | |
|
"Ska man vara snabbast rakt fram så är det V-8 och bakhjulsdrift som gäller. Så var det för 40 år sen, så är det idag." Det är så sant som det är sagt , sopade rent hus i Helsingborg med omnejd våren/sommaren 2004 med min 6,3liters V8 400hk+ Corvette. Bla. fick en trimmad S2:a på snoken. Tyvärr var det endast 402m:ers race den bilen dög till :( började det svänga hade jag inte en suck mot de motorsvagare européerna. Såld numera...... Sune |
|
|
Körde både en toyota supra me 400 hk och en evo 2 igår och det var kul o se folks miner när man gled upp i supran med engelska reg skyltar =) sen varje gång man gasade snurrade 18 tum kromen nåra varv sen flög man iväg med ett uppföljande ljud från dumpventilen...kuuuussssss och det var inget fel på evon heller =) 4wd e alltid lika kul "I´ll make him an offer he cant refuse" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.