|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu finns det lite bilder på min bil. Länk Länk Länk Länk | |
|
vad är det för frontspoiler? sitter inte sidoblinkersen lite snett på vänstersidan? --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
Alpina front. Blinkersen sitter bara ditklämt och sitter snett.. :) Förvånad att den sitter kvar utan skruv dessutom. Nu har jag hittat på felet till att jag inte har nån tomgång tror jag, Tog bort vakumslangen till dumpventilen och helt plötsligt verkar jag ha hur stabil tomgång som helst? Är iofs inte förvånad nu heller när jag tänker till lite eftersom dumpen står öppen på tomgång? Och släpper ut den luft som LMM har mätt upp och alltså är det inte så konstigt om den går fett på tomgång... Ska dom stå öppna på tomgång?? |
|
| Nope det ska de inte. Står dumpen öppen på tomgång så är fjädern för klen. Byt fjäder eller lägg lite brickor emellan så den håller sig stängd när bilen går på tomgång... | |
|
den ska inte stå öppen, vilket skitfel, motorbilder? --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
Jaa det var verkligen ett skitfel.. Och så mycket jag har letat efter fel och pillrat med fjäder, spjäll och CO skruv! Då köper jag en dump med ställbar fjäder av Ärtan tror jag så ska det nog lösa sig. Motorbilder kan jag fixa senare idag! |
|
|
Nu har jag slängt i ett par brickor och det fungerar fint nu. Nu ska jag försöka få nå ordning på lysen och blinkers så man kan ställa på den och ut och köra! Vilket skitfel alltså. Har hållt på 1 vecka och mätt allting och pillrat och haft mig. Så är det sådär simpelt och som jag dessutom visste om var helt fel! Dumma jag. |
|
| vad finnt att du fått iordning på din nu. ser för övrigt ut att vara en JÄVLIGT fin E30! hoppas att den kommer att röra på sig med :) | |
|
Jodå nog rör den på sig tycker jag. Lite småpill nu bara. Har kopplat in lysen och allt. Torkare, Plåtar och CD och lite sånt där kvar. För övrigt är den tillsalu när rätt bud kommer eller om nån kanske vill byta mot en fin 535 E34 med M-Paket? |
|
| Varför ska du sälja redan när du knappt har hunnit köra den? :) | |
| P3r>> När RÄTT bud kommer som sagt. | |
|
Jag letar BMW hur mycket ska du ha för den??? Marcus Kylén marcus@m-tec.se Länk |
|
|
makarow>> Den blir inte billig. Maila mig. |
|
| Ungefär hur mkt då? | |
|
Som sagt tar det via mail isf. the_first_king85@hotmail.cmo Får jag rätt pris så säljer jag. Annars har jag den kvar och leker med den i sommar! Har inga planer på att sälja såvida jag inte får ett schysst bud. |
|
|
Naturligtvis ska det vara .com the_first_king85@hotmail.com alltså. |
|
|
Hej. Fin bil. Vad kör du med för sprut nu? /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
bumper>> Tackar tackar. Kör med orginal sprut. Bytt spridare och LMM bara. |
|
| Bra att det löste sig tillslut, ser lovande ut på bilderna. Att du inte sa att du körde med öppen dump :-) | |
|
///Misano>> Jodå det blir nog fin när den blir helt färdig! Är lite småfix kvar nu bara. Att jag inte fattade själv att det var dumpens fel. Jag satt i bilen och svor och helt plötligt slog det mig, DUMPEN. Nu funkar det iaf fint! |
|
|
nu skanar vi bara MASSOR med turbo BMW p-fimer, UT O FILMA NU!!! mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.