|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Skulle nog satsat på en 318 eller 325! Mvh |
|
|
Jag tror att du ska satsa på en fin 525:a, jag har en kanonfräsch, men den ligger lite över dina 20.000. Men visst, det är en kanonbil på alla sätt, fin komfort och inte speciellt dyr att äga, dessutomhar iallafall min inte krånglat alls om jag jämför med mina tidigare bilar. Motorn är fullt tillräcklig i de allra flesta situationer. Blåblixt 525-94 IA Executive |
|
|
Svårt att hitta en 24v för 20k tyvärr. Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
ChaosConflux |
Alla gånger du ska köpa!! Har själv en 525i -91 som förstabil. Den är alldeles utmärkt. Tänk på att hitta en med full servicebok och kvitton på annat lullulll typ MrCap, underredesbheandlingar och dylikt. Min har rullat 27000mil men det syns inte någonstans. Den är fräschare än många mindre välskötta bilar som rullat mindre än hälften. Min mekaniker (erkänt bäst i stan ((jkpg)) sägs det) sa också att 24v motorn är det bästa valet. Så jag skulle satsa på den om jag vore du. Själv har jag precis bytt bromsbelägg, så det är snart dags för att börja förverkliga drömmarna, vill sätta ett kjolpaket, och fixa lite nya inredningsdetaljer... Det är ingen sportbil, men jag upplever den som väldigt gedigen och inte alls så svårmekad som jag trodde. Versionen med 192hk duger gott, köper man ett öppet luftfilter så låter den riktigt mumma också. Har dock många, fler planer än bara öppet filter, är dock inte så duktig än men planerar att bli... " Aldrig utan min BMW! " |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.