|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
E 61 är verkligen ett rymdskepp. Ni har väl sett reklamen på TV och läst i tidningarna idag!? Mina hundar är så avis på den dära Weimaranern som är med i reklamen. Gillar reklamen starkt, vad tycker ni? /Anders | |
|
Jag tycker inte att den är speciellt lyckad. Reklamen kan ju också tolkas som att hunden vågar inte gå in i bilen utan hjälm... |
|
|
ja de kan den ju... de e ju typ de som alla volvo idioter tror.. men ja tycker att den e fin den bilen... /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
Den diskuteras ju just nu och här alltså har den fyllt sin funktion. MM |
|
|
Frågan är väl snarare om den diskuteras bland ex Volvoägare? För oss som redan är frälsta på BMW spelar det ju mindre roll om reklamfilmen är bra eller inte. |
|
|
ja de håller ja med om... såg en gammal 745 på mobile.de som ja tyckte va grymt fin.. en touring.. :S /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
Jag skulle vilja ha sedanen, ohhhhhh. Men i skatt paradiset Sverige så har man f*n inte råd alltås! |
|
|
mm.. de kan ja ränka mig.. men den e så jävla FIN!!! /// BMW E28 POWER!!! |
|
| Personligen så när jag ser E61 så rycker jag på axlarna och går vidare, reagerar inte ens. | |
|
ne.. ja tycker den oxåe fin... /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
Öppna dina sinnen Skygazer, så förstår du skönheten;-) /a |
|
|
ja.. de tycker ja att han ska göra.. /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
Sigdarve Hur skal jag göra det när mina sinnen inte ens reagerar för den? |
|
| En fråga till, är det inte tillåtet att ha andra åsikter här eller är det bara "avguda BMW" gäng som får komma hit. och alla som inte tycker som "ni" kan sticka någon annan stans. För så låter det som när man läser era inlägg. | |
|
skaffa glasögon?? :P /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
klart att man får ha en egen åsikt.. så länge den e som våran.. :p hehe ne då skoja.. klart att du får tycka som du vill... /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
Skygazer: Man får bara ha en åsikt här, annars kan man dra! ;-)) Ta inte åt dig så, du får vara här lika mkt som jag! Ha de bra kompis:-) /A |
|
| Tack ;-) | |
|
Klart du får tycka som du vill, men man får stå ut med små glirningar på ett märkes forum, det är oftast med glimten i ögat. Jag kan garantera att dom flesta här inne oxå sneglar på andra märken även om dom kanske inte vill erkänna på forumet. Jag själv följde med brorsan för att kolla på bil hos VAG han vill ju ha en Passat stackarn, men jag fastnade vid en nyare A4 Avant som var ruggigt snygg helt otrolig, men dock så blev jag besviken när jag satt i bilen, va som att sätta sig på en träbänk tyckte jag. Men bilen var mkt fin. |
|
|
Jocce Ta och prova den nya A6... Säger jag bara. E60 har en stor konkurent där! Vilken kvalitets känsla, Jösses, Inte mycket plast där inte. Anser själv Att den nya A6 har lyckats bättre i inredningen och kvalitetskänslan än E60. Men det är ju förståss inte bara jag som tycker det utan många motorjournalister anser ju att E39 hade bättre Kvalitetskänsla i materialet än nya E60. |
|
|
Tycker fortfarande E39:an är finare än E60, men så är man väl bakåtsträvare oxo ;-). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.