|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Blir ev en Z4à till den 15/8, skall försöka få med Polarn! "Z4 love it" |
|
|
Ändras datumet så kommer det nog 2st M Roadsters från Växjö, Jag och min polare. Flresten, kan nog också ta med mig en kompis från Älmhult som kör M Coupe 321HK ;) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
15/8 är ju vallåkra helgen vettja :-/ men jag kanske kommer förbi då om ja inte sover (går av nattskiftet precis) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
både 15 och 14 Augusti passar mig. ska nog försöka förena det med ett besök hos MH-GTR... Annars är ju Rosersberg Slott givet! Synd att Maztr inte kan hålla i det men det lätt nästan att Caspar ville ta över pinnen? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c: Det verkar som om Du hör dåligt eller något!! :-) Vi får se om jag törs ta över pinnen... återkommer i ämnet. /Caspar Länk |
|
|
Blir det några som kommer ? Tid och plats vore bra att veta för oss som ej varit på plats. "Z4 love it" |
|
|
Jag har hört att det inte blir någon träff pga. dåligt intresse, stämmer detta? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| Tyvärr är det sant. Nästa försök till träff skulle kunna vara 4/9 annars får det vänta tills nästa säsong ... | |
| nämen ta er till Stockholm i stället då . Automobil Classic kan ni inte missa! | |
|
eller ta er till Vallåkra! T.o.m. jag från norrland ska ner ju! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Tjena, Jag är hemma i Jönköping nu. Blir det någon träff den 14-15:e? Jag kan bägge dagarna... MBA (Muy Bien Aptado) |
|
|
Blir det träff i Jönköping den 28 augusti?? Det har förekommit många olika i tråden. Lägg upp en ny tråd om det blir den 28 aug med var träffen skall vara. TopazBlå GBG TopazBlå Gbg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.