AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.246

Z-träff i Jönköping 28/8-04

Sida 2 av 3
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Hej !

I fredags åkte jag ner till BMW och frågade om dom hade lust att sponsra våran Z-träff den 28 Augusti med BMW prylar.

Dom var som vanligt väldigt trevliga och positiva till detta, och sa att dom gärna skulle plocka ihop lite grejjer till oss ! :-)

Sagt och gjort ... Jag fick med mig en kartong med BMW grejjer för c:a 2.000 kr (butikspris). Tack BMW Jacobsson!

Dessa saker ska på något vis lottas ut (t.ex som förra året) så att Z-ägarna ska få med sig en grej var.

Hoppas nu på att många vackra Z-or kommer ....

ave: din mailadress fungerar inte.

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Vad trist att det är samma dag som Rosersberg och Z-kortege upp dit... Jag väljer tyvärr hemmaplan...

/Caspar
Länk
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Vad händer på Rosersbergsträffen?
Några Z som träffas?
Får själv svårt att hinna till Jönköping just denna lördagen
så Rosersberg kan vara ett alt för mig!

"Z4 love it"
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Jag inbillar mig att Masten tog på sig ordförandemössan (?!?!) även för detta evenemang.

/Caspar
Länk
Nå, har ni tänkt att ha träffen i Jönköping, tar vi det lite mer söder ut har jag omkring 40 mailadresser som kanske är intresserade av att komma ;)

321HK ;)

VD med R&D

"M ROADSTER"
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
yatooil, skulle tro att dom riktiga entusiasterna gärna åker några mil för att åka på en träff. Vidarebefordra gärna dom mailadresserna till mig.:-)

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Mitt inlägg ovan om Masten som organisatör var menat som ett svar till Kenta ang Rosersberg

/Caspar
Länk
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Caspar: Den här gången kan jag tyvärr inte ta på mig ansvarsstruten. De känslokalla och omänskliga schemaläggarna på KTH har nämligen lagt en omtenta just den lördagen, till råga på allt klockan 10-14 vilket utesluter alla chanser att komma till Rosersberg :( Den träffen har annars varit en av de riktiga höjdpunkterna de senaste tre somrarna för min del.

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
Fasen också, kom just på att jag förmodligen är på Kickoff i Lysekil den 28/8 med jobbet.
Räkna ikke med mig isf

321HK ;)

VD med R&D

"M ROADSTER"
av
167
ave
520dAT -12
Hej på er! Träffen i Jönköping verkar inte få så många besökare den 28/8 så vi byter helt enkelt till den 15/8 istället. Kan vi fortsätta i denna tråden eller bör en ny skapas?

Hur många av er kan komma nu?
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
:-( På sonens scoutläger då tyvärr...

/Caspar
Länk
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Varför inte lö 14/8?
Då kommer jag i alla fall!

/PG
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Jag hade tänkt komma den 28:e

/Andreas
_____
Länk
Ni borde ha en "poll" där man kan rösta... enkelt och demokratiskt...

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Tror att fler har möjlighet sent i augusti eftersom semestrarna normalt sett är över då.

/Andreas
_____
Länk
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
14/8 funkar fint för mig!

"Z4 love it"
14/8 är klart bättre än 28/8 för min del.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
av
167
ave
520dAT -12
14/8 har aldrig varit något alternativ. Eftersom jag är med och hjälper Maria med att arrangera träffen så vore det ju trevligt om jag kan vara med på den. Lördagarna 14, 21 och 28 i augusti kan jag inte. Däremot söndagarna samma helger samt helgen 4-5 september. Vill majoriteten ett visst datum som inte skulle passa mig för jag naturligtvis stå över. De datum som passar mig bäst är 15/8 och 4/9. Tror inte på något sett att 4/9 skulle vara för sent på året. De senare åren har september varit väl så fint som nån annan "sommarmånad".

En "poll" hade varit bra!
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
15/8 ok för mig!

"Z4 love it"
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
En Z4:a till som kommer på träffen ... kul Kenta!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.