|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vilka ska dit? Blir det någon strippköring för någon? Själv ska jag nog ställa ut tills med en kompis. | |
|
Jag ska dit men varken köra eller ställa ut. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Samma som Micke, jag skall bara dit för att titta. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Även jag funderar i samma banor! /Andreas _____ Länk |
|
| jag ska dit | |
| Ska dit, men inte i min egen bil, kommer bara att ta kort! | |
|
Ser ju lovande på lördag i Emmaboda.. NOT!! Länk Regnar det så stannar jag hemma! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Nu ska vi inte vara sånna! Tänk va det kommer att vara halt och gå att spinna! |
|
|
Yatooil: Behöver Du vatten för att kunna spinna??? Trodde Du körde en M bil!! :-) /Caspar |
|
| Exakt sådant väder skulle det varit förra året också. Jag och min solbränna kommer ihåg hur det blev. | |
|
Jag ska dit, ska köra på strippen me... Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
| Har du mycket att göra där med 286hk, Jag tycker inte att jag har nåt att göra på banan med 321hk....eller jag kanske har fel. | |
|
yatooil: Skulle alla tänka så så skulle det bara vara en deltagare... |
|
| hehe...man får se hur det går, ställer upp bara för att det e kul..slutade 9:a förra året av 32 bilar... | |
Aldric |
Friskt vågat, hälften vunnit .. och allt det där ;) |
|
Handlar väl kanske inte om att vinna alltid, Kul att köra och få en tid på sin bil iaf.. ?? =) Själv ska ja dit, paraplyet åker med i Evon ! Så ser ni en röd evo 6:a med 19" så upp med näven =) MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
| 321 hk eller 221 eller 441 på bana har inte den största betydelsen. Chassiet spelar avgörande roll. Kimmo. | |
|
Kimmo: På en stripp spelar väl effekten/vridet ganska stor roll, eller har jag fel?? För att få chassiproblem rakt fram krävs det nog en nolla till i effekttalen.. Kul för Er, alla som skall köra!! /Caspar |
|
| Caspar: Japp på strippen ja... Men på bana så har chassiesättningen en markant roll. Vet inte om Yatooil menade strippen eller bana, men jag uppfatta det som bana... Mvh K. | |
|
Kimmo: Jo självklart blir chassiet väldigt avgörande på en bana, men "Emmaboda Strippen" tycker jag låter som en stripp?!? :-) Whatever, det är kul för alla att se vad deras bilar duger till (samt deras egna kopplingshanterande). Jag antar att Du inte bara har fixat till motorn (vilket LJUD!!!! det var i den!!) utan även chassie mm.. /Caspar |
|
|
Det var en tråkig dag idag på emmaboda, vädret var liksom inte me oss...tyckte att det var halt på banan och sen hann man bara köra en repa me...som inte var så lyckad...men men..slutade 6:a i bakhjulsdrift utan överladdning... Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.