|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har äntligen fått fart på min Siemens Cordless. Ska testa den riktigt i kväll och sen skriva lite erfarenheter här. Det var bra ljud i den iallafall! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse, Så det var ett kabelbrott trots allt? /RS2 |
|
|
RS2; Jepp;-) Det var ju vet vi sa allra först, men det trodde dom inte på! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Om du och frugan har varsin 6230 så är lösning med Nokia 610 klockrent!!!! Du kan du vara two users dvs två användare av samma HF men med helt olika inställningar se min länk: Länk |
|
|
Starre; Ja, det är säkert en bra lösning, men den kan ju aldrig komma upp på navin och styrning får jag väl inte från ratten? Jag vill hålla mig till orginal delar mest möjligt, så Nokia hade det kanske blivit i andra hand om jag inte fått fart på orginalen. Nu fungerar iallafall Siemens Cordless orginal telefonen. Jag är en lycklig man:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Sant du kan inte få upp meny på navi men du kanske har bättre funktioner på 6230 än Siemens Cordless? |
|
|
Starre; Det är helt sant, men jag prioriterar orginal delar som går in på ratt och navi högre tror jag. Funkar bra nu faktiskt:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Vilka funktioner får du upp i navin? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.