|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sunken det är ju den jag köpte av dig va den går som en klocka;) //Robin |
|
|
Jo jag vet Robin... Skulle bara kolla läget med dom andra.. Den är i mintcondition kan man säga =) Synd på den trasiga lampan bakom värmevredet=) Tar säkert 5 minuter att byta.... Hoppas du hittade dom små dekalerna + tröjan... Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. |
|
| sunken: runt 175K hos bilhandlare och 6900 på mätarn. Och då står ända Estorilblåa oftast lite högre i prisspannet än dom andra färgerna. Det var ju lustigt... för min lampa är oxå paj bakom värmvredet. | |
|
z3c: M Coupé har stått på listan, var faktiskt ganska nära att byta min z3c 2.8 mot en sådan. Det enda som talar emot en M Coupé var för min del att jag hade en "ungefär likadan" (jag vet, chassi, bromsar, motor etc skiljer, men ändå) och vi saknade faktiskt ett litet baksäte. Packutrymmet i en z3c är annars lysande! Bästa "kompromissen" (om man nu kan tala om kompromisser när det gäller den här typen av bilar?) blev ändå en 993, när en sådan dök upp framför näsan på mig fanns det inte några andra alternativ! Jag är antagligen ungefär lika snabb eller snabbare med en 2.8 runt en konbana, säkert mycket snabbare med en M Coupé, men det sätt som min bil levererar körupplevelse på är svårslaget. Även om jag för det mesta är långt ifrån gränsen känns allting hela tiden väldigt närvarande. Känslan är svår att beskriva. För vissa är det säkert mest jobbigt att bilen hela tiden pockar på uppmärksamhet under körning, andra njuter av det. Jag tillhör kategori 2, och har valt att ställa in bilen enligt den filosofin. Och det bästa på Porschen är fortfarande bromsarna. Ett par ordentliga hejdare berättar ganska mycket om filosofin kring en bil, tycker jag :) mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
|
Då låg dessa i samma kurs ungefär... Dom har blivit lite dyrare nu också i Tyskland men det är fortfarande lönt att ta hem en.. Satans värmevreds lampa =) Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. |
|
|
Sunken känns som lampan där spelar mindre roll....bilen går ju som en klocka har blivit några mil nu=) jo dekaleran och tröjan var grymma...blir att sätta fast dom snart när man vaxat och tvättat kärran =) //Rob |
|
|
Jag kan tänka mig det =) Låter bra att du är nöjd över bilen och mitt slit för den...=) Lycka till med poleringen. Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.