AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
6.793

Nån som vet om nåt RIKTIGT bra billarm?

Sida 2 av 2
Visa användare
279
norda
540iA -93
köp defa larm det funkar kanon!!!

//norda
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Det gör CARGUARD också. ;)

Danne

Min bil: Länk
Visa användare
371
Sharifhan
528iM E39 -00
520i E39 -98
När jag hade gamla Carguard(röd blink) på min A4, så blev jag av med sprillans nya fälgar pga det saknades nivåsensor på den. Inte roligt, men som tur fick jag nya fälgar igen av F.b. helt utan självrisk bara för att jag hade ett godkänd larm monterad...:)

Då gick jag till Uppsala Bilradio och berättade om min polares larm(tyskt) som tom kände av om man knackar på rutan. De rekommederade mig en nyinstallation av den nya Cargard T70C som nu hade nivåsensor. Fast deras sensor var inte värst så känslig, så jag frågade om man kunde ställa in den på xtra känslig och byta ut till starkare siren, då svarade dom att det är olagligt och förbjudet i Sverige...

Nu har jag originallarm och den tänker jag komplettera med nåt utländsk larm som "varnar" så fort man knackar på bilen och sen tjuter om nån jävel dunkar till bilen eller skakar på den, annars är det ingen idé. Moderna bilar med stöldskydd blir oftare utsatta för massa skadegörelse än stölder. Och så en värsting industrisiren till den oxå...:)

BMW 4EVER
Bilen: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.