|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det intresse för en träff i Västerås onsdagen den 2 juni? Samling på M-bilar sen cruising ut till Westerqwarn för fika och skryta om våra bilar. | |
| Jag är intresserad!! | |
|
Jag är klart intresserad! /Anton |
|
| Synd att man inte har kvar bilen då :/ | |
|
Nog är man väl lite intresserad. MVH Morgan. Länk |
|
|
P3r: Du får väl åka i passargerarsätet på "Permobilen" det fungerade ju senast jag såg dig. ;-) /Anton |
|
Mr Hamann |
Tidpunkt? // Mr Hamann |
|
Vet inte tidpunkt exakt, måste kolla öppettider på Westerqvarn först, men 17-18 nånstans kanske. |
|
|
Westerqwarns öppetider: Öppettider Restaurang Mån 11.30 - 14.00 Tis - Fre 11.30 - 14, 18-22 Lör 12 - 22 Sön 12 - 17 Pub Fre - Lör 21 - 02 Café Fr.o.m. 20 maj - t.o.m. augusti Alla dagar 12 - 21 Under september Lör - Sön 12 - 17 Inga problem alltså! /Anton |
|
|
Klart intresserad! |
|
| klart man kommer ifall man har tid... Men de har jag nog. Varför en onsdag?? | |
|
Jag kan inte tisdag o torsdag då jag har träning. Har nån nått annat förslag på dag så låt höra. Tanken var väl att folk kanske har fullt upp med skolavslutning i slutet på den veckan även om skolorna slutar veckan efter. |
|
nikkieb0y |
jag kan komma. nån ska ställa ut bilen på max bilsport tour den 27/5 på max i hälla? funderar på att åka dit. Snart i bakspegeln nära dig... |
|
Jag kommer den 27:e till Max, men bara för att titta. |
|
|
Jag kommer den 27:e till Max, men bara för att titta. |
|
| jag sk nog ställa ut min bmw den 27 | |
|
Det drar ihop sig! Hur många kommer? Var, när och hur träffas vi? Kvarstår planen att åka en lite roligare tur för att slutligen hamna i Mölntorp, Westerqwarn för en fika? /Anton |
|
| Jag kommer. | |
| När ska vi träffas börjar dra ihop sig. | |
|
Jag undrar också.. Det kan vara så att åker på att jobba denna kväll.. Inte helt säker ännu.. /Anton |
|
| kan tuvärr inte komma... ska nämligen jobba över.... jaja... man får väll hoppas på att det blir fler träffar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.