|
Sida 9 av 24
|
|
|---|---|
| undrar hur dem nya m-fälgarna kommer att se ut...dvs om det nu kommer en z4m | |
|
Hur ser dessa ut på en Z4? Vet inte om vi haft de uppe än :) Mvh Länk Länk Länk |
|
| är det csl-kopior eller | |
| Länk dem här från nya z4 coupe concept skulle passa bra på en roadster tror jag...riktigt snygga | |
|
Länk dem här som sitter på individualbilar är inte tokiga |
|
|
Länk Ännu en :) Min bil: Länk |
|
| gillar dem där fälgarna "sagitta" ...går det att få sånna på en z4:A | |
| Jag är förälskad i Castrol's show car fälgar. Såg dom i bilsport från mässan i älvsjö. Nån som vet vad det är för märke? Grymt jäkla feta var dom ialf... | |
| razvan vem du om dem här går att ha på z4:an Länk | |
|
Hej Jag kan kolla upp det...är du spekulant eller? :) Mvh Min bil: Länk |
|
| hat ju inte köpt en z4:än men när jag gör det ska jag ha sånna eller liknande :D | |
| det gör du rätt i bmw_jerry alltså bilvalet otroligt härlig bil. Dock saknar jag M stolar i min och fjärrstyrd suflett manöver :(... Så nästa in köp blir först ac schnitzer sidoblinkers med krom "gälar" sen en AC vinge sen M stol hehe | |
|
Röschmann fälgarna sitter ju helrätt på en Z4'a. Tror vilken som helst av Länk fälgprogram hade fungerat på en Z4. /Fredrik |
|
| Fantastiska Z4:an vilka krom gälar menar du?...har du bild på dem? | |
|
Jerry: Vissa kanske inte kallar detta gälar men jag gör det ialf =) Länk Från Ac schnitzer Och spoliern: Länk Länk |
|
| ok tackar...kommer nog passa jättebra...vad har du för fälgar på din då? | |
| Jag har: Lättmetallfälg Stjärneker-Split 108, 18 tum kod:350 | |
| skulle vilja se din bil nångång :D...speciellt efter alla grejjer du ska sätta på... :D | |
| Razvan..har du kollat upp om det går att dem där fälgarna på z4:an?? | |
|
Sagitta fälgarna passa till en z4 ja =), ialf enligt denna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.