|
Sida 1 av 24
|
|
|---|---|
| vilka fälgar passar bäst på en z4..jag menar vilka är snyggast | |
|
jag såg en Z4 med E39 M5 fälgarna i 18". Grymmt snyggt! annars är dem som sitter från scratch inte så pjåkiga heller. men ska man ha run-flat däck på så är det nog inte så många fälgar att välja på...? |
|
|
Köp något STORT! Jag tror de vore snyggt med typ något 5 ekrat eller nåt på en z4.a 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
| hmm: stort motsäger lätt. frågan är: hellere snabb eller hellre snygg ;-) | |
| z3c: vilka fälgar är scratch...haru nån bild | |
| här är länken till bildgalleri om Z4 fälgar: Länk | |
| #108 såklart ! | |
|
Hamanns så klart Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. |
|
| kán ni inte lägga in nån läng på dem ni tycker om | |
|
Stjärneker 108 - 18 tum...är mkt snygg på Z4an... javascript:visFelg(1644) / Joakim Länk |
|
|
Hmm...försöker igen... Länk / Joakim Länk |
|
| Dessa fälgar valde jag: Länk | |
| Helt klart #108 | |
| non som har icke BMW hjul? | |
|
Min pärla är inne i verkstan precis just i denna stund .. jag har bestämt mig för att sätta på mina specialtillverkade ATS GT-Racing fälgar. Samtidigt ska han sänkas och spacerplattorna ska dit . Bilen ska vara klar i efterm ... jag är spänd av förväntan :-)) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| asså är det ingen som har typ bbs eller breyton | |
|
Maira, vilken sänkningssats blev det? hörde att KW och Koni slog sina påsar ihop i fråga om Z4 och erbjuder en sats med KW fjädrar och koni fjäderben... |
|
|
Tomas, det blev en H&R sänkningssats ... wow, vilken makalös skillnad det blev utseendemässigt =) Jag kan lova att han ser otroligt fet och läcker ut nu! Tyvärr får jag vänta ända tills i morgon innan jag kan hämta bilen, för dom fick den inte klar ... några hjulbultar till fälgarna fram fattades, så dom fick beställa nya. ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
bmw_jerry: Andretti här på forumet har ju Breyton på sin: Länk /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Enligt mej dom snyggaste fälgarna jag sett hittils på en Z:a, 3:a eller 4:a, det kvittar :) Breyton Vision rockar! | |
| mycket snygg bil andretti har...är det där m-stolarna....z4 maria haru nån bild på dem där fälgarna du ska ha | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.