|
Sida 8 av 24
|
|
|---|---|
| nya m5fälgarna skulel nog sitta bra tror jag...någon som kan photoshoppa en | |
| Är det nån som har sett HRE 448R på Z4:an? | |
| vilka fälgar e de..kan du länka en bild | |
|
Snälla Jerry, det finns sökmotorer! Hittade ingen Z4, men väl en Honda NSX med de här fälgarna: Länk Fler bilder på fälgen: Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Länk Bara BMW med HRE.. Njut :) |
|
| Länk den här skulle nog passa...typ i 19`tum....mums mums | |
|
Lever den här tråden än?? =) Har lagt upp min bil på 'garaget' nu. Den andra länken funkar inte längre. Jag har Breytons 19" på min. Har länken i signaturen. /A Bilder på bilen: Länk |
|
|
Andretti, Breyton Vision är helrätt. |
|
| andretti.....din bil är ju helrätt..rätt färger,rätt utrustning,rätt motor och rätt fälgar eheh :D | |
| absolut fälgar från Lexani Länk | |
|
Gillar dessa Enkei hjulen, lite racing, lite småfula men garanterat ovanliga och i mitt tycker riktigt häftiga! Länk |
|
|
Tack skall ni ha. Alltid kul med feedback. Gäller att njuta av bilen så länge förutsättningarna medger en tvåsitsig cab!! Bilder på bilen: Länk |
|
| don-salvatore87 vilka menar du...det finns flera | |
|
donsalvatore: ush: det är hedonism att säta på ghetto-gangsta fälgar på en BMW ! För resten: är det någon som har sett en Z4 med klassiska Alpinafälgar? (eller Z3 för den delen?) |
|
| Länk menar du dem här fälgarna | |
| Länk | |
|
Någon som vet var man kan få tag på Enkei fälgar i Sverige, har photoshopat på en fälg på Z3'an och är så grymt sugen. Skulle vilja veta om det finns fälgar som passar. /Fredrik |
|
|
Alpina fälgen som har ett speciellt mönster bara till Z4:an Länk den tycker jag är mycket fiiin.. |
|
| är det inte samma som till z8:an | |
|
Z4:an passar väldigt bra med de nya Alpina-fälgarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.