|
Sida 7 av 24
|
|
|---|---|
|
Jerry. Tror det är RH AK Phoenix. De är RÄTT snygga...bred kant dock.. mvh |
|
|
eFx: Kan tro det!! :-) Razvan/Jerry: RH fälgen finns även i kromat utförande och är då ännu snyggare (heter RAK Phoenix). Dock inte i närheten av Racing Dynamics RS5-F!! Razvan: Låter nästan som om Du tycker att bred kant är negativt!?!?! RD fälgarna jag hoppas ha råd med till våren har 5" yttre läpp!! /Caspar Länk |
|
|
Caspar. Tycker bred kant är väldigt snyggt även om jag valde fälgar utan kant till min bil...men jag tänkte bara påpeka det för de som inte tycker samma:) (även om det kanske visades rätt tydligt på bilden) Har du nån länk på RD fälgen? Hittar inte den på deras hemsida.. Mvh |
|
| vart man man få tag på sånna | |
|
Razvan: Bild på fälgarna finns här Länk tyvärr verkar deras hemsida packat ihop..?!? Jerry: RD fälgarna köper man lämpligast direkt från fabrik så man får dem skräddargjorda efter bilen. Man kan beställa alla dimensioner och välja ET fritt då de är 3-delade och som sagt byggs på beställning. GULD mao!! Det finns en ÅF i Sverige, men det känns tämligen meningslöst att gå via dem. Deras hema finns på Länk men den har legat nere på sistonde.. :-( RH fälgarna tror jag att det finns åf till i Sverige. Annars finns info på deras hemsida Länk /Caspar Länk |
|
| Länk det är dem här jag menar är snygga | |
|
Jerry. De du visar på den svarta Bimmern är RH Phoenix om jag inte har helt fel. 3-delad split, VÄLDIGT bred kant...rätt snygg fälg faktist... Länk |
|
|
De har ju lite olika snarlika varianter, en del med mer böjda ekrar osv.. AO-Phönix som är gjutna i ett stycke. De största är 9,5" x 18" (till Z3 M) och ganska billiga €307. RAK-Phönix som är 2 delade. De största är 9,5" x 19" och kostar lite mer, €631. AK-Phönix är toppvarianten, 3 delade. De största är 10" x 19" och kostar €673. AK & RAK är på RH's bilder polerade vilket inte AO liksom fälgarna på Jerrys bilder är, men det kanske går att välja utförande. Jerry bild ser definitivt större ut än 18".. /Caspar Länk |
|
| finns det inte några fälgar från breyton som liknar den bilden ja länkade | |
|
Magic Racing från Breyton liknar juh lite..men inte mkt:) Länk Länk Men Breyton är dyrare ifs... |
|
| razvan vad kostar rh fälgarna o vilken storlek finns dem i | |
|
8,5 till 10x19 för Z4 8,5x19: 19500:- utan däck 8,5x19 med 235/35-19: 25500:- Kan justeras nedåt lite mot bilder till hemsidan:) |
|
| ok....men jag tycker på nåt sätt att dem inte ser ut som dem på bilden | |
|
Hej Jag gissar som sagt på att det är RH Phönix, men dessa är en svag kopia på Hartge fälgarna...du får avgöra som sagt. Liknar det mer dessa då?: Länk |
|
| a dem liknar mer men hartge fälgarna ser ut o va kromade...vad kostar bbs fälgarna som du länkade in bild på | |
|
Hej Menar du BBS LM? De är rätt dyra: 9,5/11/19 med 245/35 o. 275/30ZR19 Conti Spoco2 eller Dunlop 235/35 o. 265/30ZR19 Pris: 38500:- Lite billigare med smalare: 8,5/9,5/19 med 245/35 o. 275/30ZR19 Conti Sport Contact2 Pris: 36500:- |
|
| Länk hittade den här på internet...man ser inte fälgarna så bra men dem ser rätt bra ut | |
| Länk den här var heller inte helt fel | |
|
Uäck, Z4 gör sig INTE bra med traditionellt tyskstuk :| /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Länk Vet inte om denna varit uppe :) Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.