|
Sida 5 av 24
|
|
|---|---|
| jojo...man måste ju sänka bilen lite också..som du säger så ska ju bilen vara som den ser ut och inte bara ha ett grymmt utseende sen så är bilen urkass...det kanske fungerar på en glidarbil i alla fall | |
|
Hej Är inte dessa rätt snygga på en Z4?Länk Mvh |
|
|
Razvan: Mycket stiliga!! Faktiskt en av de fälgar som passar bäst på en Z4 som jag sett. Den blev ju riktigt elegant!! /Caspar Länk |
|
|
Tyckte också de här Breyton Spirit var rätt snygga på Z4, men många av de förslagen som kom fram här är väldigt bra, så jag hade haft VÄLDIGT svårt att bestämma mig:) Den med Vision var väldigt nice oxå.. Mvh |
|
| razvan försöker du reklamera dina varor ehhe..ne skojja.jag såg den i powerbörsen och fastnade direkt...kanske ett bmwemblem på sen är dem perfekt | |
|
bmw_jerry. Var rädd att det skulle uppfattas så:(. Hoppas du inte tog illa upp, tyckte bara de var snygga:). Lycka till med valet av fälg, hoppas man får se bilder sen:) Mvh |
|
| nej razvan det var inget ila menat jag skojjade bara...enligt mig så är breyton dem snyggaste fälgarna men det finns så många snygga att välja bland:) | |
|
Länk Länk Länk Länk Kolla på dessa ifall du har tråkigt:), hade inget annat att göra än att leta upp bilder..tycker bilen är snygg som.. Mvh |
|
| bra smak hehe...jo z4:an kan bli hur snygg som hellst..rätt fälgar och små detaljer gör bilen så jävla snygg | |
|
kunde inte låta bli:) Länk Länk Mvh |
|
|
Är det Kentas bil?? /Caspar Länk |
|
|
Hej Tror inte det, vet dock inte vem Kenta är (sorry Kenta), men jag hittade bilderna på en tysk BMW återförsäljarsite genom min kontakt på BMW. Har han likadana fälgar på sin Z4? Mvh |
|
| Kolla in bilderna på Kentas bil från gårdagens Z träff. Bilarna är lika som bär. | |
|
Jo, men Z4 är Z4 kan de vara olika?:) Allvarligt talat så är det nog inte hans bil, kanske om den varit utställd på en BMW firma i Tyskland och BMW kontakten tagit bilderna därifrån. Jäkla snygg bil Kenta har i alla fall. Fälgarna Blir inte snyggare än M135 och nya M5 fälgarna. Mvh |
|
|
Kentas bil är det inte, den på de här bilderna har front- och bakstötfångare från aerodynamikpaketet, ser ni inte det? ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Näääeee... "Alla moderna bilar ser ju likadana ut..." | |
| fälgarna var mycket snygga men dem ser lite små ut på bild i alla fall | |
|
Länk dem här bilen var inte helelr helt fel..kanske inte dem snyggaste fälgarna men dem passade väldigt bra |
|
| Passar jäkligt bra med bilens färg...cleant | |
| något som jag tror skulle vara snyggt är dem nya m5-fälgarna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.